Club Resort Atlantis
📍 İzmir
Bugünkü Durum
Bugün Club Resort Atlantis'da deniz suyu sıcaklığı son derece konforlu (23.9°C). Rüzgar hissedilir düzeyde ve hafif bir dalgalanma mevcut. Rüzgar hızı: 20.6 km/s. Genel olarak güvenli koşullar mevcut; yine de bayrak uyarılarını takip etmenizi tavsiye ederiz. Sağlık Bakanlığı'nın son verilerine göre su kalitesi Mükemmel (Son analiz: 10.05.2026). Toplamda 15 örnek analiz edilmiştir.
Son güncelleme: 28.06.2026 23:00
🔴 Canlı Kamera
📅 48 Saatlik Tahmin
| Saat | 🌊 Dalga | 💨 Rüzgar | 🌡️ Su | ☀️ UV | 🎣 Balık | Durum |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 00:00 29.06 | 0.4 m | 18 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 01:00 29.06 | 0.4 m | 17 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 02:00 29.06 | 0.4 m | 15 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 03:00 29.06 | 0.4 m | 14 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 04:00 29.06 | 0.3 m | 13 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 05:00 29.06 | 0.3 m | 13 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 06:00 29.06 | 0.3 m | 12 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 07:00 29.06 | 0.3 m | 11 km/s | 23.9°C | 0.25 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 08:00 29.06 | 0.3 m | 13 km/s | 23.9°C | 1.15 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 09:00 29.06 | 0.3 m | 18 km/s | 23.9°C | 2.55 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 10:00 29.06 | 0.3 m | 19 km/s | 23.9°C | 4.15 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 11:00 29.06 | 0.2 m | 20 km/s | 23.9°C | 5.75 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 12:00 29.06 | 0.2 m | 22 km/s | 23.9°C | 7.05 | 7/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 13:00 29.06 | 0.2 m | 21 km/s | 23.9°C | 7.8 | 7/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 14:00 29.06 | 0.2 m | 20 km/s | 23.9°C | 8 | 7/10 | ☀️ Aşırı UV, Güneşe Dikkat |
| 15:00 29.06 | 0.2 m | 17 km/s | 23.9°C | 7.55 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 16:00 29.06 | 0.3 m | 15 km/s | 23.9°C | 6.55 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 17:00 29.06 | 0.3 m | 13 km/s | 23.9°C | 5.1 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 18:00 29.06 | 0.3 m | 7 km/s | 23.9°C | 3.45 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 19:00 29.06 | 0.4 m | 5 km/s | 23.9°C | 1.9 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 20:00 29.06 | 0.4 m | 4 km/s | 23.9°C | 0.7 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 21:00 29.06 | 0.4 m | 5 km/s | 23.9°C | 0.05 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 22:00 29.06 | 0.4 m | 3 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 23:00 29.06 | 0.4 m | 2 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti
Sağlık Bakanlığı laboratuvar sonuçlarına göre Club Resort Atlantis su kalitesi açısından 'mükemmel' sınıfında değerlendirilmektedir. İlgili mikrobiyolojik analizler, bu plaj sularında gönül rahatlığıyla denize girebileceğinizi teyit ediyor. Özellikle saat 14:00 sularında UV indeksinin 8 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin. Eğer dalgasız, dingin bir deniz deneyimi arıyorsanız, gün içerisinde 08:00 ile 19:00 arasındaki zaman aralığı Club Resort Atlantis ziyareti için en elverişli saatler olarak öne çıkıyor.
⚓ Yakın Marinalar
📍 İzmir'deki Diğer Plajlar
🏨 Yakın Otel ve Restoranlar
💬 Club Resort Atlantis Kullanıcı Yorumları
"Yemekler ve çeşitleri güzel fakat içecekleri kesinlikle kötü ve tatsız kaliteden ödün vermemenizi rica ediyorum 3 kez otelinize gelmiş bir tatilci olarak ..."
"Doğa ile tarih ile barışık bir yerleşim ve minimum yapılaşma.. Güleryüzlü personel ve saygılı hizmet... Evimizdeki kaliteyi ve konforu aratmayan yemekler ve yemek düzeni; bulunduğunuz her konumda deniz manzarasına karşı yediğiniz yemeğin yanında yudumladığınız her türden -alkollü/alkolsüz- içecekler... Dünyanın her yerinden gelmiş tatilci "kalabalığına" rağmen huzur veren sakinlik... Kayalıklar arasına uyumla yerleştirilmiş -tertemiz- denize girme düzenekleri (iskeleler, rampalar, merdiven ve basamaklar, şezlonglar...) Yerleştiğiniz konutun hemen önünden havuza girme arzunuzu tatmin eden tertemiz -ayrı ayrı- "deniz suyu" ve "tatlı su" havuzları... Doğa'nın kucağında olmaktan haz duyacağınız çiçek kokuları, kuş ve börtü böcek cıvıltıları... Her "zevkten", her "seviyeden" insanda hoş duygular uyandıran konserler, dans gösterileri... Her türden eğitim, sunum, konferans, panel, atölye vb. etkinlikler yapabileceğiniz donanımlı salonlar... Özetle: "gerçekçi oldum, imkânsızı istedim.." diyerek kurduğunuz "tatil hayalinden" fazlasını bulacağınız bir "huzur vahası"..."
"Otel tam anlamıyla mükemmel. Çalışanlar çok tatlı ve çok güler yüzlü hijyen açısından söyleyecek hiçbir şeyim yok otelin heryeri çok temiz. Gidilmesi gereken bir otel"
"Otelden gerçekten memnun kaldık. Alan geniş, ferah, odaların dağılımı iyi. Hayvan dostu olmasına zaten ♥️ Çalışanlar çok güleryüzlü ve ilgililer, yemeklerde açık büfe için başarılıydı. Denizi çok güzel (biz kumlu plajdan girmedik, yanı halk plajı olduğu için çok kalabalıktı) iskeleden girmeyi ve hafif dalgalı bir deniz seviyorsanız şahane gerçekten. Tek beğenmediğimiz şey odalar oldu, bizim kaldığımız oda çok eskiydi ve boştu yani en azından bir kettle koyulabilir bilmiyorum pek beğendim diyemiyorum. Belki bütün odalar bu kadar eski değildir yenilemeler yapılmıştır bize o denk gelmiştir. Odayı temizlemeye geldiklerinde de inatla eski havluları almayıp yerine yenisi bırakmaya devam ettiler 1 hafta boyunca en son 8 tane havlu vardı oda da, çıkıcağımız gün son bir denize girelim dedik döndüğümüzde gördük ki bu seferde sadece temiz havlularımızı alıp odayı toplayıp gitmişler eski havlular duruyor ve yenisi konmamış. Anlam veremedik açıkçası. Bir şey daha var, Cave kısmındaki WC’lerin gün içinde daha sık kontrol edilmesi gerekiyor. Çok hızlı kirleniyor ve sürekli bir peçete vs sıkıntısı oldu. Düzeltilebilir bir şey ona da takılmıyorum. Cave demişken, denize giriş/çıkış için bir merdiven daha koyulursa mükemmel olur, su soğuk olduğu için insanlar giremiyor girenler çıkamıyor sürekli bir sıra bekleme hali oluyor. Özetle bir daha gitmeyi düşünüyoruz, bu defa köpeğimizle gitmeyi düşünüyoruz gerçekten köpekli ailelerin rahatlığını görünce götürmediğimize pişman olduk. Ayrıca otelin önünde minibüs ve taksi var merkez 5 dk falan sürüyor, biz ilk gün yarım saat yürüyerek gittik yakın baya. Bu arada çay saatinde Nurettin Bey’den poğaça almayı çok özledik tadı damağımızda hala, selam olsun :) Bir de kahvaltıyla ilgili minik bir eleştiri/öneri olarak bakınca çok çeşitli gibi görünüyor ama değil 1 hafta kalınca her gün aynı şeyleri yemekten sıkıldık, akşam yemeği yerine kahvaltıda gözleme çıksaydı mesela çok daha iyi olurdu ya da börektir pişidir vs. Biraz daha çeşit olabilir. Akşam yemeği için bunu asla söylemem mesela ama kahvaltıya bir çeşitlilik gerekli bence."
"Odalardaki ışıklandırma yetersizliği dışında herşey gayet iyiydi. Odadaki kahve şeker vs yenilenmedi ama biz isteyinxe hemen temin edildi. Köpeğimizle oradaydık ve tüm çalışanlar çok anlayışlı ve ilgililerdi. Muhteşem manzarası, 3 harika havuzu, hergün etkinliği olan en önemlisi ilk defa ikinci kez gitmek istediğimiz bir oteldi. Seneye mutlaka tekrar geleceğiz. Otelin içindeki spayı ve balık havuzunu mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Böyle bir hizmeti heryerde bulamazsınız. ❤️❤️❤️"