Bugünkü Durum
Goga Beach (İstanbul) için ölçülen güncel deniz suyu sıcaklığı 23°C ile yüzmek için ideal. Rüzgar Kuzeydoğu yönünden 17.9 km/s hızla esiyor. dalgalar hissediliyor (0.94 m). Sörf tahtası veya kano gibi su sporlarıyla deniz keyfini sürebilirsiniz; küçük çocuklar kıyı sığlığında daha güvende olacaktır. Resmi su kalite ölçümlerine göre bu bölge Mükemmel kategorisinde yer almaktadır (Son analiz: 10.05.2026). Toplamda 15 örnek analiz edilmiştir.
Son güncelleme: 27.06.2026 23:00
🔴 Canlı Kamera
📅 48 Saatlik Tahmin
| Saat | 🌊 Dalga | 💨 Rüzgar | 🌡️ Su | ☀️ UV | 🎣 Balık | Durum |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 00:00 28.06 | 1.0 m | 17 km/s | 23°C | — | 10/10 | Normal |
| 01:00 28.06 | 1.0 m | 16 km/s | 23°C | — | 10/10 | Normal |
| 02:00 28.06 | 1.0 m | 15 km/s | 23°C | — | 10/10 | Normal |
| 03:00 28.06 | 1.0 m | 15 km/s | 23°C | — | 10/10 | Normal |
| 04:00 28.06 | 1.0 m | 15 km/s | 23°C | — | 10/10 | Normal |
| 05:00 28.06 | 1.0 m | 16 km/s | 23°C | — | 10/10 | Normal |
| 06:00 28.06 | 1.0 m | 16 km/s | 23°C | — | 10/10 | Normal |
| 07:00 28.06 | 1.1 m | 17 km/s | 23°C | 0.45 | 10/10 | Normal |
| 08:00 28.06 | 1.1 m | 17 km/s | 23°C | 1.4 | 10/10 | Normal |
| 09:00 28.06 | 1.1 m | 19 km/s | 23°C | 2.75 | 10/10 | Normal |
| 10:00 28.06 | 1.1 m | 21 km/s | 23°C | 4.3 | 7/10 | Normal |
| 11:00 28.06 | 1.1 m | 22 km/s | 23°C | 5.75 | 7/10 | Normal |
| 12:00 28.06 | 1.2 m | 22 km/s | 23°C | 6.9 | 7/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 13:00 28.06 | 1.2 m | 23 km/s | 23°C | 7.55 | 7/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 14:00 28.06 | 1.1 m | 23 km/s | 23°C | 7.65 | 7/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 15:00 28.06 | 1.1 m | 23 km/s | 23°C | 7.1 | 7/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 16:00 28.06 | 1.1 m | 23 km/s | 23°C | 6.1 | 7/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 17:00 28.06 | 1.1 m | 21 km/s | 23°C | 4.7 | 7/10 | Normal |
| 18:00 28.06 | 1.1 m | 21 km/s | 23°C | 3.15 | 7/10 | Normal |
| 19:00 28.06 | 1.0 m | 19 km/s | 23°C | 1.7 | 10/10 | Normal |
| 20:00 28.06 | 1.0 m | 17 km/s | 23°C | 0.65 | 10/10 | Normal |
| 21:00 28.06 | 1.0 m | 15 km/s | 23°C | 0.05 | 10/10 | Normal |
| 22:00 28.06 | 0.9 m | 14 km/s | 23°C | — | 10/10 | Normal |
| 23:00 28.06 | 0.9 m | 12 km/s | 23°C | — | 10/10 | Normal |
📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti
Sağlık Bakanlığı laboratuvar sonuçlarına göre Goga Beach su kalitesi açısından 'mükemmel' sınıfında değerlendirilmektedir. İlgili mikrobiyolojik analizler, bu plaj sularında gönül rahatlığıyla denize girebileceğinizi teyit ediyor. Özellikle saat 14:00 sularında UV indeksinin 7.65 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin.
⚓ Yakın Marinalar
📍 İstanbul'deki Diğer Plajlar
🏨 Yakın Otel ve Restoranlar
💬 Goga Beach Kullanıcı Yorumları
"Kumsalı temiz. Giriş h.sonu 1 kişi 900tl (2025 yılı fiyatı). Yiyecek&İçecek seçenekleri mevcut. Güzel bir atmosfere sahip. (Karadenizin dalgalı suları olmazsa, mini bir ege tatilindeymiş gibi hissedebilirsiniz)."
"Öncelikle hem çok iyi hemde rezil kısmı paylaşmak istiyorum. Öncelikle plajı, denizi, konumu gerçekten çok güzel. Kendinizi İstanbul dışında hissettiriyor. Ambiansı, kumları gerçekten çok güzel ve temiz. Duş alanı, giyinme kabinleri oldukça yeterli ve temiz. Kesinlikle aradığınız şey bu işe mutlu ayrılırsınız. Gelelim rezil kısma, burada vakit geçirip eğlenirken aman diyim acıkıp restoran kısmına gitmeyin. Pazar günü 31/08/2025 tarihinde öğlen saatlerinde acıkıp restorana geçtik. Restoranda bir masaya oturacakken orası dolu diye önümüz kesildi başka yere geçirdiler, dolu dedikleri masaya 5 dakika sonra turist geldi :) hadi bu durumu artık anlıyoruz. Oturunca Goga Combo menü siparişi verdik. Sipariş bize 10/15 saniye sonra geldi şok olduk. Çünkü yaşayacağımız durumu bilmiyorduk. Sepetin üstünden 2 adet sigara böreği, 1 çıtır tavuk ve bir kaç patatesi yedikten sonra diğer çıtır tavuğa çatalımı uzatırken 4'te 1 kısmının ısırık şeklinde olmadığını fark ettim. Önce sepetin içinde parçalanmış olma ihtimalini araştırdık ancak yoktu. Bir garson çağırdık, durumu izah ettik ve tabakla beraber içeri gitti. 1 dakika sonra gelip üründe sorun yok dedi. Üründe sorun yok bu ısırılmış dedik. Başka bir garson geldi tavuğa baktı haklısınız değiştirelim dedi tabak ile gitti içeriye. Elinde tabak ile muhtemelen oranın şef garsonlarından biri olan uzun saçlı gri kıyafetli bir erkek gelip, ürünler bozuk değil bu tavuğu siz parçaladınız gördüm diyerek çıkışmak istedi. Bu tavrına karşılık yapılacak çok şey söylenecek çok laf vardı ama arkadaş dua etsin eşim yanımdaydı. Sakin şekilde ürünler bozuk değil bize 10 saniyede bir tabak getirdiniz ve bu tavuk başkası tarafından ısırılmış dedim. Tabağı aldı sinirle gitti 1 dakika sonra geldi içine 2 tavuk koyup ısırılmış tavuğu almış. Sakince hesabı istedim. Yanınızda bulunan masaya pos cihazı ile hesap alınırken bu durumdan ötürü bize masada ödeme alınmıyor kasaya gidin dedi. Yan tarafı işaret ettim. Şef garson kılıklı ukala yanımızdan ayrıldı, Seda denen kızcağız yaşadığımız mağduriyeti anlık olarak gördüğü için cihaz ile yanımıza geldi ve ödeme aldı. Yani restoran ve garson tavırları dışında gayet güzeldi."
"Berbat bir işletme zaten restoran menüsü var içi boş pizza 700 den başlıyor siz düşünün. Bazı günler o kadar dalgalı ki verdiğiniz paraya yazık üstelik 900 lira giriş ücreti var. O gün hiç yüzemiyorsunuz bile. Şezlonglari küçük ve dandik güneşten korunamıyorsunuz. Geniş bir sahili olabilir ama yüzeceğiniz alanı kısıtlı. Su cok az akıyor 30 dk duş almaya çalışıyorsunuz tuvaletlerin lambası yanmıyordu bile bu fiyata bu hizmet mi verilir Arabanız yoksa ulaşım çok zor ne kadar uzak olduğundan bahsetmiyorum bile Goga beach tam pişmanlıktır. YouTube reelslerdeki reklamlara kanıp geldim keşke adalara gitseydim."
"Akşam eğlencesine gittik büyük bir sorun olmadığı sürece yorum yapan birisi değilim ama gitmeden bilinmesi gerekiyor buranın hizmet korkunç. 1 saat oturduk kimse yemeğimizi getirmedi ne tercih edersiniz tavuk köfte vs. sormadı bile biz istedik. Kapıda duran kişi aracımızı teslim etmek istemedik ve otopark ücreti olarak 300 Tl aldı. Kendi otoparkları ve tuvaletleri dahi ücretli olan bir işletme. Arkadaşımın doğum günü için gittik herkesin pastasını şarkı ile aynı anda getirdiler bizimkini unuttular getirmediler tekrar müzik ile gelmesini istedik gelmedi. Garsonlar gösteri ve dansöz izlemekten masa ile ilgilenmiyor zaten bir garson bulmak için 15 dk el yaptık. Birini çağırıyoruz birbirlerini itiyorlar sen git bak diye. Gittiğim en kötü mekandı yalnızca gösteri iyiydi kızlar çok iyi gösteri yaptılar. Yemeklerin porsiyonları da çok az ve lezzetsizdi. Mezeler açık hava bi mekanda gittiğimde masada konulmuştu bile o kadar az ki porsiyonları da mezelerin. Asla ama asla tavsiye etmem. Gösteriyi izlemek için veririm diyorsanız gidin yoksa hakketmeyen bir işletme. Çevremde herkese de bu şekilde söylüyorum kimse mağdur olmamalı."
"Deniz çok temizdi ancak yüzmek pek mümkün değil dalgalardan dolayı. Çok geniş bi alanı olduğu için biz çok rahat yer bulduk. Servisle gelmiştik, dönerken de servisle dönmek isterseniz 5:30 servisi için 5:10'da servis bekleme alanında olun derim yoksa kaçırabilirsiniz. Yemekleri lezzet olarak ortalamaydı ancak pahalıydı. Örneğin bir cips 150₺. Serpme kahvaltısı 1300₺ idi çok da memnun kalmadık. Lezzet olarak ortalama denilebilir, bir serpme kahvaltı keyfi yoktu. Börekler vs dünden kalma gibiydi. Haftasonu 900₺ giriş ücreti ve git gel servise de binecekseniz 400₺. Bar kısmında pizza yedik 550₺ maalesef çok yağlıydı ve servis ücreti ödedik. Kadınlar tuvaleti her zaman kalabalık olur. Koca beach için 2 tane soyunma kabini 2 tane duşu vardı ve çok sıra bekledik. El yıkamamız gereken alanda aynı zamanda kişiler saçlarını tarayıp makyaj yaptığı için o alan ekstra kalabalıktı. Bence makyaj alanını ayırmak daha mantıklı olur, kargaşa önlenmiş olurdu. Onun dışında bence çok keyifli düşünülmüş bir tasarım ve ortamı olduğunu düşünüyorum."