Bugünkü Durum
Jade Beach Club (Aydın) için ölçülen güncel deniz suyu sıcaklığı 24.3°C ile son derece konforlu. Rüzgar Kuzeydoğu yönünden 6.3 km/s hızla esiyor. dalgalar oldukça alçak (0.36 m). Böyle sakin bir denizde her yaştan yüzücü rahatlıkla keyif çıkarabilir. Sağlık Bakanlığı'nın son verilerine göre su kalitesi Mükemmel (Son analiz: 10.05.2026). Toplamda 15 örnek analiz edilmiştir.
Son güncelleme: 28.06.2026 02:00
🔴 Canlı Kamera
📅 48 Saatlik Tahmin
| Saat | 🌊 Dalga | 💨 Rüzgar | 🌡️ Su | ☀️ UV | 🎣 Balık | Durum |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 03:00 28.06 | 0.3 m | 7 km/s | 24.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 04:00 28.06 | 0.3 m | 7 km/s | 24.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 05:00 28.06 | 0.3 m | 6 km/s | 24.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 06:00 28.06 | 0.3 m | 6 km/s | 24.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 07:00 28.06 | 0.2 m | 7 km/s | 24.4°C | 0.3 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 08:00 28.06 | 0.2 m | 7 km/s | 24.4°C | 1.2 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 09:00 28.06 | 0.2 m | 13 km/s | 24.4°C | 2.6 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 10:00 28.06 | 0.2 m | 14 km/s | 24.4°C | 4.25 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 11:00 28.06 | 0.2 m | 15 km/s | 24.4°C | 5.85 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 12:00 28.06 | 0.2 m | 12 km/s | 24.4°C | 7.1 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 13:00 28.06 | 0.2 m | 8 km/s | 24.4°C | 7.85 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 14:00 28.06 | 0.3 m | 11 km/s | 24.4°C | 8 | 10/10 | ☀️ Aşırı UV, Güneşe Dikkat |
| 15:00 28.06 | 0.3 m | 13 km/s | 24.4°C | 7.55 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 16:00 28.06 | 0.3 m | 12 km/s | 24.4°C | 6.5 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 17:00 28.06 | 0.3 m | 12 km/s | 24.4°C | 5.05 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 18:00 28.06 | 0.4 m | 10 km/s | 24.4°C | 3.4 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 19:00 28.06 | 0.4 m | 8 km/s | 24.4°C | 1.8 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 20:00 28.06 | 0.4 m | 6 km/s | 24.4°C | 0.65 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 21:00 28.06 | 0.4 m | 3 km/s | 24.4°C | 0.05 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 22:00 28.06 | 0.4 m | 1 km/s | 24.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 23:00 28.06 | 0.4 m | 2 km/s | 24.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 00:00 29.06 | 0.3 m | 1 km/s | 24.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 01:00 29.06 | 0.3 m | 3 km/s | 24.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 02:00 29.06 | 0.3 m | 3 km/s | 24.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti
Sağlık Bakanlığı laboratuvar sonuçlarına göre Jade Beach Club su kalitesi açısından 'mükemmel' sınıfında değerlendirilmektedir. İlgili mikrobiyolojik analizler, bu plaj sularında gönül rahatlığıyla denize girebileceğinizi teyit ediyor. Özellikle saat 14:00 sularında UV indeksinin 8 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin. Eğer dalgasız, dingin bir deniz deneyimi arıyorsanız, gün içerisinde 08:00 ile 19:00 arasındaki zaman aralığı Jade Beach Club ziyareti için en elverişli saatler olarak öne çıkıyor.
⚓ Yakın Marinalar
📍 Aydın'deki Diğer Plajlar
🏨 Yakın Otel ve Restoranlar
💬 Jade Beach Club Kullanıcı Yorumları
"Yazlıkçı olarak her sene gittiğimiz Kuşadası’nda temiz denizi ile tercih ettiğimiz bir mekan . Bu sene giriş 850 tl olmuş 1 soft içecek ücretsiz alkolsüz içeceklerde geçerli denmesine rağmen sınırlı içecek de seçim hakkı tanındı . Soğuk latte istediğimde ücret ile alabileceğim paylaşıldı. Yan taraftaki halk plajından insanlarında iskeleyi kullandığını fark ettim dikkat edilmeli zira dengesizce sürekli denize atlamaları çocuklu aile olarak yüzerken bizi tedirgin etti . Evet özel bir beach ama içecek ücretlerini fazla buldum. Bir kadeh kokteyl 590 tl yemekten dahi pahalıydı . Geçen yıl bu kadar rahatsız etmemişti bizi. Soyunma kabininde arı kovanı vardı girmem ile korkuyla çıkmam bir oldu tuvaletler için önerim otantik olsun diye bambu çubukları ile duvar görevi görülmesi yerine daha sağlam bir yapı olabilir . Önerilerim seneye tekrar gideceğim mekanın eksiklerini tamamlaması yönünde . Son olarak geçen yıl ki personel daha ilgili idi . Restoran alanında kızımın yemeği bitmemişken biz fark etmeden alındı . Devam ettiğini söylediğim halde tepkisiz bir tavır görmek üzdü. Otopark ücreti de 200 tl çoktu zaten girişe 850 tl veriyorsun. Tekrar gidecekmiyiz evet gideceğiz çim alanının genişliği denizin dalgasız ve temiz olmasını seviyoruz."
"Serdar Ortaç konseri için oradaydık. 3 kişilik VIP Bilet satın alarak gittik. Konsere sadece 3 dakika geç kaldık yerler neredeyse tükenmişti ama yine de bize verdikleri yerden daha iyi yerler vardı. Konsere güya en önden izleyeceğiz diye direkt hoperlöre bakan sahneyi güç bela gördüğümüz bir yerde yardımcı oldular. Fotoğrafını da ekledim. Neyse dedik bir şeyler sipariş edelim. Siparişimizi kabul etmediler ve burada şişe açtırma zorunluluğunuz var dediler. Biletimizde veya her hangi bir yerde asla böyle bir zorunluluktan bahsedilmemişti. O zaman yerimizi değiştirin dedik bizi en arka sıralarda bir yere gönderdiler. Moralimizi bozmadık içeceklerimizi sipariş ettik 3 adet alkollü içecek ve 1 adet suya 3500 tl hesap ödedik. Keşke alkollü içeceklerde biraz alkol olsaydı 😀. Tek iyi yanı bacağım sakat sandalye rica ettik ilk çalışan reddetse de ikinci çalışan yardımcı oldu. Beach kısmı nasıl bilmiyorum ancak her hangi bir konser için bir daha tercih etmem. VİP dedikleri yer ise sahnenin ilk 10 metrelik kısmıydı geri kalan kısımlar paravanla kapatılmıştı ve tek artısı bizim bir adet masamızın olmasıydı. Ayrıca şunu da eklemek istiyorum vale için ekstra ücret verdik tabiki ancak çıkarken bize sadece arabamızın anahtarı verildi arabamızın yeri dahi söylenmedi ve biz 10 dakika boyunca karanlıkta yürüyerek arabamızı aradık."
"Atmosfer gayet güzel Denizi de çok temiz ama belki bir işletme olarak yosunları temizleyebilirsiniz .. Yiyecekler için de çok bir şey diyemem Ama hizmete gelince devamlı garson aramak zorundasınız .. Belli ki tesise müşteri gelmiş yer bakıyor hiçbir çalışan ilgilenmiyor kendi başımıza şemsiyeler açmak zorunda kaldık.. Duşların ve giyinme kabinlerinin kesinlikle elden geçmesi gerekiyor sizin gibi bir tesise yakışmamış.."
"Kişi başı 1250 ₺ ödenerek giriş yapılıyor. Ama kapı girişinde aracınız varsa 300 ₺ vale hizmet bedeli alınıyor. İçeride SADECE 0.33 LİTRELİK TUBORG GOLD ikram ediliyor. Büyük yazmamın sebebi hiçbir yerde 33 lt olduğunu bildirmedikleri için masaya gelince fark ediyorsunuz. Bunu bilerek gidin. Ayrıca o birayı da siz fark ederseniz ikram oluyor. Çünkü adisyonda belki yutarsınız da ödersiniz diye sanırım tekrar yazıyorlar bira ücretini. O konuda biraz uyanık olup ikramınızın ikram olduğundan emin olmalısınız. Menü içerikleri çok geniş değildi ama Margarita pizza siparişi ve hamburger siparişi verdik. Gayet iyiydi lezzetleri. 3 kişi toplam 6.140 ₺ ödedik. (Fiyata dahil olan şeyler şunlardı: Giriş ücreti-vale ücreti-3 adet 33’lük bira-bir pizza-2 hamburger.) Ortam şahane aslında. Gerçekten çok büyük emek verilmiş. Fakat denizine giremedim bile. Hem aşırı yosun hem aşırı taşlıktı. Benim mekanım olsa elimden geldiğince plajını temizlerdim çünkü onca yolu ve onca gereksiz parayı insanlar deniz uğruna harcıyorlar diye düşünüyorum. O mekandan denizi kaldırdığınızı düşünün, koskoca bir hiç kalırdı. Personellerin bir kısmı çok çözümcü, çok iyimser bir kısmı da “yine geldik ya!” dercesineydi. Ben o konuda yorum yapmamayı tercih ediyorum. Ortamı daha iyidir ve eğlencelidir diye cumartesi günü gitmeyi tercih ettik. Fakat müzikler güzel olmasına rağmen ortamda sıfır eğlence vardı. Hem aile hem arkadaş çevresiyle gidilebilecek bir mekan. Çocuklar için ayrıca hazırlanmış minik bir oyun alanı da var. Yetişkinler için voleybol alanı da var. Baya geniş bir alana dizayn edilmiş mekan. Fiyatlar konusunda şunu söyleyebilirim ki: Kuşadası’nın ENNNNN PAHALI mekanı olduğunu düşünüyorum. Vardır bir bildikleri mekan sahiplerinin fakat keşke başka mekanlara da arada ziyaret etseler orada ne kadar paralara, hangi hizmetler veriliyor bir baksalar. Çünkü şahsen daha uygun fiyatlara daha güzel hizmetler aldığımı söylemem mümkün. Dilerim kendilerini biraz daha gözden geçirirler. Yoksa bahsettiğim gibi çok emek harcanmış bir mekan, böylesine zevkle hazırlanmış bir mekanın layığıyla dolmasını isterdim. Ama tekrar gider misiniz diye sorsanız, maalesef cevabım: “Hayır” olur. Herkese iyi tatiller dilerim. 🙋🏼♀️"
"Çevredeki mekanlar arasında kendimize uygun bir yer bulamadığımız için tercih ettik ama hayal kırıklığı oldu. Mekanın vale ücreti 300 TL. Girişte kişi başı 1250 TL ücret alınıyor. Buna 1 adet 33 cc Bira, soft içecek ya da türk kahvesi veriliyor. Birini tercih ediyorsunuz. Americano, latte vs gibi bir içecekle değiştirme şansınız olmuyor. Türk kahvesinin yanında su extra ücretli. Mekana giderken yanınızda havlu götürmelisiniz çünkü içeride havlu verilmiyor. İsterseniz tanesine 300 TL vererek havlu alabiliyorsunuz. Aldığınız havluları ıslandığında değiştirmiyorlar. Her yeni havlu için 300 TL isteniyor. Yeme içme konusuna gelirsek biz söylediğimiz yemeğin yanında istediğimiz sosları yemek bitene kadar alamadık. Hazır cheddar sos için extra ücret istendi. Denizi full yosun ya da taşlı. İskele harici denize girmek keyifsiz. Alan oldukça geniş olduğu için rahatsız olmadan güneşlenip vakit geçirebiliyorsunuz."