Bugünkü Durum
Bugün Kadınlar Plajı'da deniz suyu sıcaklığı yüzülebilir sıcaklıkta (20.6°C). Rüzgar Doğu yönünden 5.4 km/s hızla esiyor. dalga boyu ortalama seviyede (0.84 m). Deneyimli yüzücüler için sorun yok; çocukların kıyıdan uzaklaşmaması önerilir. T.C. Sağlık Bakanlığı analiz sonuçları: Su kalite sınıfı Mükemmel (Son analiz: 10.05.2026). Toplamda 15 örnek analiz edilmiştir.
Son güncelleme: 28.06.2026 02:00
📅 48 Saatlik Tahmin
| Saat | 🌊 Dalga | 💨 Rüzgar | 🌡️ Su | ☀️ UV | 🎣 Balık | Durum |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 03:00 28.06 | 0.9 m | 5 km/s | 20.6°C | — | 10/10 | Normal |
| 04:00 28.06 | 0.8 m | 5 km/s | 20.6°C | — | 10/10 | Normal |
| 05:00 28.06 | 0.8 m | 6 km/s | 20.6°C | — | 10/10 | Normal |
| 06:00 28.06 | 0.8 m | 5 km/s | 20.6°C | 0.05 | 10/10 | Normal |
| 07:00 28.06 | 0.8 m | 4 km/s | 20.6°C | 0.55 | 10/10 | Normal |
| 08:00 28.06 | 0.8 m | 4 km/s | 20.6°C | 1.55 | 10/10 | Normal |
| 09:00 28.06 | 0.8 m | 6 km/s | 20.6°C | 2.95 | 10/10 | Normal |
| 10:00 28.06 | 0.8 m | 8 km/s | 20.6°C | 4.5 | 10/10 | Normal |
| 11:00 28.06 | 0.9 m | 10 km/s | 20.6°C | 5.95 | 10/10 | Normal |
| 12:00 28.06 | 0.9 m | 13 km/s | 20.6°C | 7 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 13:00 28.06 | 0.9 m | 16 km/s | 20.6°C | 7.6 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 14:00 28.06 | 0.9 m | 18 km/s | 20.6°C | 7.55 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 15:00 28.06 | 0.9 m | 18 km/s | 20.6°C | 7 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 16:00 28.06 | 0.9 m | 17 km/s | 20.6°C | 5.9 | 10/10 | Normal |
| 17:00 28.06 | 0.9 m | 16 km/s | 20.6°C | 4.45 | 10/10 | Normal |
| 18:00 28.06 | 0.9 m | 15 km/s | 20.6°C | 2.9 | 10/10 | Normal |
| 19:00 28.06 | 0.9 m | 13 km/s | 20.6°C | 1.5 | 10/10 | Normal |
| 20:00 28.06 | 0.8 m | 10 km/s | 20.6°C | 0.5 | 10/10 | Normal |
| 21:00 28.06 | 0.8 m | 6 km/s | 20.6°C | 0.05 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 22:00 28.06 | 0.7 m | 5 km/s | 20.6°C | — | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 23:00 28.06 | 0.7 m | 5 km/s | 20.6°C | — | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 00:00 29.06 | 0.6 m | 6 km/s | 20.6°C | — | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 01:00 29.06 | 0.6 m | 6 km/s | 20.6°C | — | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 02:00 29.06 | 0.5 m | 5 km/s | 20.6°C | — | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti
Sağlık Bakanlığı laboratuvar sonuçlarına göre Kadınlar Plajı su kalitesi açısından 'mükemmel' sınıfında değerlendirilmektedir. İlgili mikrobiyolojik analizler, bu plaj sularında gönül rahatlığıyla denize girebileceğinizi teyit ediyor. Özellikle saat 13:00 sularında UV indeksinin 7.6 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin.
⚓ Yakın Marinalar
📍 Düzce'deki Diğer Plajlar
💬 Kadınlar Plajı Kullanıcı Yorumları
"En iyi elbise takvadir .amacınız serinlemekse eğer tabiki sadece bayanlar için olduğu bilinen bu yer size goredir.edebinizle adabinizla kadın da olsun erkekte olsun hareket ediyorsa gerisi hiç önemli değil .eğer siz yeterli önlemi almiyorsaniz her yerde herzaman kalbi hastalıklı olanin dikkatini cekersiniz .gelelim plaja gayet güzel sahil kodu düşük olması bir avantaj .resimler ekledim büfe,soyunma kabini,mescit ve WC tam anlamıyla bulunuyor kamelyalar ve çocuklara oyun alanı (plajada neden ihtiyaç olurki çocuk oynasın kumsalda ) düşünülmüş.tavsiye ederim fakat ben eşim ve çocuklarımla beraber eylenemiyorsam denize neden gideyim ? Aynısı soğuk su ile evde de yapılır 😀 yeterli bilgilendirme amacıyla fazlasıyla foto ve video attım"
"100-150m sahili var ve çakıl taşlarından oturulacak çok az yer var. Taşlar yüzünden çıplak ayak gezemiyorsunuz. Denizi aşırı pisti giremedik."
"Plaj için uzun süren tartışmaların ardından nihayet kadınlarda kalması iyi olmuş. Kadınlar plajı fakat kaleden net gorulebilyor bilginiz olsun küçük ve taşlik bir plaj kaske dalga kıran yapılsa . Derinlik ideal can kurtaran var."
"İşletme sahipleri nezaketsiz. Bu kadar kalabalık bir plaj için iki duş var sadece ve duşun birini kitlemişler kendileri anahtarla orada duş alıyorlar. Eğer beş tane duş olsa bu mantıklı olabilirdi ama zaten iki duş var ve duş çok pisti. Ayrıca duş başlığı yoktu bildiğiniz hortumla yıkandık. Sahil pisti. Şezlonglar ve şemsiyeler 18.00da toplanıyor ama girerken sadece şemsiyelerin süreli olduğu söylenmişti. Şezlongları da aldılar dımdızlak kaldık. Tost satışı yapıldı ve sonra kaşar olmadığı için cips ve kahve almak zorunda bırakıldık. Para iadesi yapamıyorlarmış. Ne? Pos cihazından iade yapılabiliyor her yerde. Üstelik sahil pisti. Ben oraya para veriyorum bir zahmet çöpleri toplayın. Tabii en önemlisi şu; tesettürlü insanların tercih ettiği bir yerin duş kısımlarına, satış yerine kadar nasıl erkek alabilirsiniz? İçeriye işletme çalışanının bir yakını gelip girdi. Bu nasıl bir rezillik? Bu işletmenin sahibi kim? Ayrıca soyunma kabini var denmişti o da yoktu. Şaka gibi bir sahil deneyimi oldu. Aklınız varsa gelmeyin. Üstelik binalardan gayet açık şekilde sahil görünüyor."
"KADINLAR GÜNÜNDE GELDİK GİREMEDİK YAZIKLAR OLSUN BİR DAHA DA GELMEM HATTA DÜZCE SINIRLARINDAN BİLE GEÇMEM TRAVMA OLUŞTU (sırf yüzmek için Mardinden gelmiştik) HATTA OTOBUSLE !"