Bugünkü Durum
Meteoroloji istasyonlarının bugünkü verilerine göre Marina Oto Yıkama çevresindeki deniz suyu 21.4°C — yüzülebilir sıcaklıkta. Rüzgar hafifçe esiyor (5.6 km/s, Güneydoğu); hafif bir dalgalanma mevcut (0.46 m). Böyle sakin bir denizde her yaştan yüzücü rahatlıkla keyif çıkarabilir.
Son güncelleme: 28.06.2026 04:00
🔴 Canlı Kamera
📅 48 Saatlik Tahmin
| Saat | 🌊 Dalga | 💨 Rüzgar | 🌡️ Su | ☀️ UV | 🎣 Balık | Durum |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 05:00 28.06 | 0.4 m | 6 km/s | 21.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 06:00 28.06 | 0.4 m | 6 km/s | 21.4°C | 0.05 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 07:00 28.06 | 0.4 m | 5 km/s | 21.4°C | 0.6 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 08:00 28.06 | 0.4 m | 3 km/s | 21.4°C | 1.65 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 09:00 28.06 | 0.4 m | 5 km/s | 21.4°C | 3.05 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 10:00 28.06 | 0.4 m | 7 km/s | 21.4°C | 4.6 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 11:00 28.06 | 0.4 m | 10 km/s | 21.4°C | 6 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 12:00 28.06 | 0.5 m | 14 km/s | 21.4°C | 7.05 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 13:00 28.06 | 0.5 m | 16 km/s | 21.4°C | 7.6 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 14:00 28.06 | 0.5 m | 17 km/s | 21.4°C | 7.6 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 15:00 28.06 | 0.5 m | 17 km/s | 21.4°C | 6.95 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 16:00 28.06 | 0.5 m | 17 km/s | 21.4°C | 5.85 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 17:00 28.06 | 0.5 m | 16 km/s | 21.4°C | 4.4 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 18:00 28.06 | 0.5 m | 14 km/s | 21.4°C | 2.85 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 19:00 28.06 | 0.5 m | 9 km/s | 21.4°C | 1.5 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 20:00 28.06 | 0.4 m | 6 km/s | 21.4°C | 0.5 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 21:00 28.06 | 0.4 m | 4 km/s | 21.4°C | 0.05 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 22:00 28.06 | 0.4 m | 5 km/s | 21.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 23:00 28.06 | 0.4 m | 6 km/s | 21.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 00:00 29.06 | 0.3 m | 7 km/s | 21.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 01:00 29.06 | 0.3 m | 7 km/s | 21.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 02:00 29.06 | 0.3 m | 7 km/s | 21.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 03:00 29.06 | 0.3 m | 7 km/s | 21.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 04:00 29.06 | 0.2 m | 7 km/s | 21.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti
Özellikle saat 13:00 sularında UV indeksinin 7.6 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin. Eğer dalgasız, dingin bir deniz deneyimi arıyorsanız, gün içerisinde 08:00 ile 19:00 arasındaki zaman aralığı Marina Oto Yıkama ziyareti için en elverişli saatler olarak öne çıkıyor.
⚓ Yakın Marinalar
📍 Zonguldak'deki Diğer Plajlar
💬 Marina Oto Yıkama Kullanıcı Yorumları
"Boya koruma yaptırıp gözüm gibi baktığım aracımı burada yıkama yaptırdıktan sonra karşılaştığım manzara görseldeki gibidir. Aracımın her noktasında ciddi çizikler oluştu, ve ciddi bir masraf çıktı."
"26.11.2023 tarihinde aracımı saat 17:30 civarlarında yıkama için bıraktım. Sıra olduğunu belirttiler, bende avm de işlerimi hallederim 2 saat sonra aracı almaya geldiğimde aracın orda olmadığını fark ettim çalışana sorudum bana lastik inik hava basmaya gidildi. Diye cevap verdi. bende benden izinsiz nasıl böyle bir şey yapılır dedim. Bahaneler uyduruldu. Benim aracın zaten lastik sensörü arızalı olduğundan ışık yanmaktaydı. Güya hava basmışlar. Ne yaptıkalrı belli değil, fiş istedim fiş vermediler, resim çektim resmi sildirdiler. Güvenliğe haber verdim sonrasında"
"Bagajıma cam sil döküldüğü için verdim, özellikle 250tl para verdim bagaj halısının temizliği için, üstüne düşmedim daha sonra aradan 1 ay geçti baktığımda temizlenmediği için küf tutmuş.İşçilikleri çok kötü"
"Aracımı biraz önce teslim aldım. avm otoparkında belli değildi gün ışığına çıktığımda ön camın yarısından fazlasınım hiç temizlenmediğini farkettim. Gelişigüzel yıkamışlar. 200 yl lik yıkama ücretine değmez. Koltuk yıkatmayı da düşünüyordum ama beş para verilmez."
"Daha önce defalardır gidip memnun kaldığım bir işletme idi. Ancak aracı acelem olmaması ve 6 saat sonra almama rağmen aracın arka koltuklarını üstünkörü süpürmüşler. Cocuğun döktüğü kırıntılar koltuk üzerinde bariz duruyordu. 75 tl nin karşılığı bu olmaması şazım. İç dış yıkamada dışı yıkanıp içi ihmal edilmiş. Bir daha kimseye tavsiye etmem ve gitmem"