Bugünkü Durum
Meteoroloji istasyonlarının bugünkü verilerine göre Mavi Su Aqualand çevresindeki deniz suyu 28.4°C — yüzmek için mükemmel. Rüzgar Kuzeybatı yönünden 1.6 km/s hızla esiyor. dalgalar yok denecek kadar küçük (0 m). Böyle sakin bir denizde her yaştan yüzücü rahatlıkla keyif çıkarabilir. Sağlık Bakanlığı'nın son verilerine göre su kalitesi Mükemmel (Son analiz: 10.05.2026). Toplamda 15 örnek analiz edilmiştir.
Son güncelleme: 28.06.2026 03:00
🔴 Canlı Kamera
📅 48 Saatlik Tahmin
| Saat | 🌊 Dalga | 💨 Rüzgar | 🌡️ Su | ☀️ UV | 🎣 Balık | Durum |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 04:00 28.06 | 0.0 m | 1 km/s | 28.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 05:00 28.06 | 0.0 m | 2 km/s | 28.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 06:00 28.06 | 0.0 m | 4 km/s | 28.4°C | 0.05 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 07:00 28.06 | 0.0 m | 5 km/s | 28.4°C | 0.65 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 08:00 28.06 | 0.0 m | 3 km/s | 28.4°C | 1.85 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 09:00 28.06 | 0.0 m | 1 km/s | 28.4°C | 3.4 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 10:00 28.06 | 0.0 m | 2 km/s | 28.4°C | 5.1 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 11:00 28.06 | 0.0 m | 1 km/s | 28.4°C | 6.5 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 12:00 28.06 | 0.0 m | 1 km/s | 28.4°C | 7.55 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 13:00 28.06 | 0.0 m | 3 km/s | 28.4°C | 8 | 10/10 | ☀️ Aşırı UV, Güneşe Dikkat |
| 14:00 28.06 | 0.0 m | 3 km/s | 28.4°C | 7.8 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 15:00 28.06 | 0.0 m | 2 km/s | 28.4°C | 7 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 16:00 28.06 | 0.0 m | 7 km/s | 28.4°C | 5.7 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 17:00 28.06 | 0.0 m | 19 km/s | 28.4°C | 4.1 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 18:00 28.06 | 0.0 m | 19 km/s | 28.4°C | 2.45 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 19:00 28.06 | 0.0 m | 15 km/s | 28.4°C | 1.05 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 20:00 28.06 | 0.0 m | 8 km/s | 28.4°C | 0.2 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 21:00 28.06 | 0.0 m | 5 km/s | 28.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 22:00 28.06 | 0.0 m | 5 km/s | 28.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 23:00 28.06 | 0.0 m | 5 km/s | 28.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 00:00 29.06 | 0.0 m | 5 km/s | 28.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 01:00 29.06 | 0.0 m | 3 km/s | 28.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 02:00 29.06 | 0.0 m | 2 km/s | 28.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 03:00 29.06 | 0.0 m | 2 km/s | 28.4°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti
Sağlık Bakanlığı laboratuvar sonuçlarına göre Mavi Su Aqualand su kalitesi açısından 'mükemmel' sınıfında değerlendirilmektedir. İlgili mikrobiyolojik analizler, bu plaj sularında gönül rahatlığıyla denize girebileceğinizi teyit ediyor. Özellikle saat 13:00 sularında UV indeksinin 8 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin. Eğer dalgasız, dingin bir deniz deneyimi arıyorsanız, gün içerisinde 08:00 ile 16:00 arasındaki zaman aralığı Mavi Su Aqualand ziyareti için en elverişli saatler olarak öne çıkıyor.
⚓ Yakın Marinalar
📍 Adana'deki Diğer Plajlar
💬 Mavi Su Aqualand Kullanıcı Yorumları
"Suda bi ben yoktum covid 19 bu havuzdan çıkmış temizlik 0 içeri kekolari alıyorlar millet rahat edemiyor bu hırtlar yüzünden ayrıca kaydıraklari ayndanda açmadıkları için çok sıra oluyor bu sene yapmaları gerekenler -18 yasindan küçükler ailesi olmadan alinmamali özellikle tas kafalar -en çok yüklenilmesi gereken konu temizlik -kaydıraklarin en azından yarısı ayndanda açılmalı Eğer düzeltilmezse gidin şişme havuzda tepinin daha çok eylenirsiniz"
"Tatil için geldiğim Adana'da çocukları getireyim dedim,hata yapmışım. Kurban bayramının ilk günü geldik. Giriş ücretlerini hafta içi olmasına rağmen bayram bahanesiyle 10 ar tl artırmışlar. Sınırlı sayıda kaydırak alanı olan bir yerde tüm kaydırakları sırayla açarak, insanları koyun sürüsü gibi, bir o kaydırak bir bu kaydırak koşturuyorlar.Bu uygulamada yoğunluk yaşanmasına, bekmemelere, ezilmelere sebep olabiliyor. Size sıra gelmesi için 15-20 dk bekleyebiliyorsunuz.6 ve 8 yaşındaki çocuklarınızı aynı eğlence havuzuna( güvenlik gerekçesiyle) sokamıyorsunuz. Birini bir havuza diğereni başka bir havuza brakmanız gerekirse ikiye bölünmeniz gerekir.Neyse; bu konuda özel izinle iki çocuğumu aynı havuzun aynı havuza girmesine izin verildi. Tuvaletler, benim temizlik anlayışıma göre temiz değildi Yiyecek içicek getirmek yasak.Hatta kapıya yazılan yazıda "Yicecek ve içecek ile girenler ücret iadesi yapılmaksızın dışarı çıkarılır" şeklinde ( çok komik ve haksız ) bir yazı yazmışlar. Bazı şezlongların üzerleri temiz değildi. Ayrıca, çalan müzikleride beğenmedim."
"Ben organizasyon olarak yazacağım. Burda akrabamın nişanı yapıldı ve genel olarak sorunsuz buldum. Konum olarak epey güzel bir yerde ve masalar falan da güzel hazırlanmıştı şıktı. Sadece kadınlar tuvaletinin kapalı olması biraz sorun oldu. Aquaparkına gelmedim ama görünüş olarak güzeldi temizliği konusunda bir fikrim yok."
"Aqualand konum olarak çok güzel bir yerde, havuzları ve kaydırakları son derece eğlenceli ve tesisin sunduğu hizmet kalitesi gerçekten başarılı. Ancak içerideki müşteri profili maalesef bu güzel ortamın kalitesini düşürüyor. İçeriye alınan bazı şahıslar pek tekin görünmüyor ve bu durum ailelerin, insanların rahatça vakit geçirmesini engelliyor, huzursuz bir ortam yaratıyor. İşletmenin konumuna ve hizmetine yakışır bir müşteri seçimi/kapı politikası uygulaması, güvenliği artırması şart. Tesis güzel ama bu müşteri profiliyle uzun vadede kalitesini koruması zor."
"Cuma günü 3 yaşındaki kızımla gidip bol bol zaman geçirdik. Hafta içi olduğu için çok kalabalık değildi. Giriş ücreti yetişkinler için hafta içi 500. 4 yaşından küçükler için ücret alınmıyor. Girişte minik bir çanta kontrolü var bu bence de olmalı. Zaten bebekle ilgili mama vs olunca sizlere bu konuda hassasiyet sunuyorlar. Temizlik konusunda sınıfta kaldı. En üzücü kısmı bende bu. Onun dışında görevliler ilgili ve içerideki menü fiyatları ve porsiyonlar tamda olması gerektiği gibi. Güvenlik kısmında da sorun yaşamazsınız sonra derece bilinçli bir ekip olduğunu düşünüyorum. İçeride aile bölümü var kaydıraklar saat ve sıralamayla açılıyor. İnşallah Temizlik kısmıda daha özenli olur çünkü burda keyifle zaman geçirmeye ihtiyacımız var"