Bugünkü Durum
Meteoroloji istasyonlarının bugünkü verilerine göre Sarsala Koyu çevresindeki deniz suyu 25.2°C — yüzmek için ideal. Rüzgar Kuzey yönünden 5.4 km/s hızla esiyor. dalga boyu minimumal (0.2 m). Bu koşullar çocuklu aileler ve yüzme bilmeyenler için son derece güvenli. T.C. Sağlık Bakanlığı analiz sonuçları: Su kalite sınıfı Mükemmel (Son analiz: 10.05.2026). Toplamda 15 örnek analiz edilmiştir. Güneş ışınları bugün Düşük (UV: 0.3). Güneş koruması zorunlu değil ancak önerilir.
Son güncelleme: 28.06.2026 07:00
🔴 Canlı Kamera
📅 48 Saatlik Tahmin
| Saat | 🌊 Dalga | 💨 Rüzgar | 🌡️ Su | ☀️ UV | 🎣 Balık | Durum |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 08:00 28.06 | 0.2 m | 5 km/s | 25.2°C | 1.3 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 09:00 28.06 | 0.2 m | 5 km/s | 25.2°C | 2.75 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 10:00 28.06 | 0.2 m | 4 km/s | 25.2°C | 4.45 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 11:00 28.06 | 0.2 m | 0 km/s | 25.2°C | 6.05 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 12:00 28.06 | 0.2 m | 8 km/s | 25.2°C | 7.3 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 13:00 28.06 | 0.2 m | 11 km/s | 25.2°C | 8 | 10/10 | ☀️ Aşırı UV, Güneşe Dikkat |
| 14:00 28.06 | 0.2 m | 14 km/s | 25.2°C | 8.1 | 10/10 | ☀️ Aşırı UV, Güneşe Dikkat |
| 15:00 28.06 | 0.2 m | 11 km/s | 25.2°C | 7.55 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 16:00 28.06 | 0.2 m | 9 km/s | 25.2°C | 6.4 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 17:00 28.06 | 0.2 m | 9 km/s | 25.2°C | 4.9 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 18:00 28.06 | 0.2 m | 6 km/s | 25.2°C | 3.2 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 19:00 28.06 | 0.2 m | 5 km/s | 25.2°C | 1.65 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 20:00 28.06 | 0.2 m | 4 km/s | 25.2°C | 0.5 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 21:00 28.06 | 0.2 m | 3 km/s | 25.2°C | 0.05 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 22:00 28.06 | 0.2 m | 2 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 23:00 28.06 | 0.2 m | 2 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 00:00 29.06 | 0.2 m | 2 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 01:00 29.06 | 0.2 m | 4 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 02:00 29.06 | 0.1 m | 4 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 03:00 29.06 | 0.1 m | 5 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 04:00 29.06 | 0.1 m | 5 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 05:00 29.06 | 0.1 m | 5 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 06:00 29.06 | 0.1 m | 5 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 07:00 29.06 | 0.1 m | 5 km/s | 25.2°C | 0.3 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti
Sağlık Bakanlığı laboratuvar sonuçlarına göre Sarsala Koyu su kalitesi açısından 'mükemmel' sınıfında değerlendirilmektedir. İlgili mikrobiyolojik analizler, bu plaj sularında gönül rahatlığıyla denize girebileceğinizi teyit ediyor. Özellikle saat 14:00 sularında UV indeksinin 8.1 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin. Eğer dalgasız, dingin bir deniz deneyimi arıyorsanız, gün içerisinde 08:00 ile 19:00 arasındaki zaman aralığı Sarsala Koyu ziyareti için en elverişli saatler olarak öne çıkıyor.
⚓ Yakın Marinalar
📍 Muğla'deki Diğer Plajlar
🏨 Yakın Otel ve Restoranlar
💬 Sarsala Koyu Kullanıcı Yorumları
"Araçsız gitmeniz imkansız. Otomobil için otopark ücreti 200 TL. İçeride tesis var ancak kullanmak zorunda değilsiniz. Havlunuzu şemsiyenizi getirdiyseniz denize plajdan istediğiniz gibi girebilirsiniz. Tuvalet ve duş mevcut. Ziyaret ettiğimde denizi biraz bulanıktı kumdan dolayı. ancak açıldıkça deniz berraklaştı. Erken gelirseniz ağaçların altında yer bulabilirsiniz şemsiyeye gerek kalmaz . Genel olarak tavsiye ederim."
"Dar virajlı bir yola sahip ve girişte 200 tl ücret alıyorlar, eğer şemsiye ve sezlong kiralayacaksanız 150 tl ona ücret alıyorlar, peki değer mi? Evet kesinlikle değer harika bir deniz hiç çıkmak istemiyorsunuz. Belediyenin işletmesinin yan kısmında kendi şemsiyenizi açıp oturabilir veya orda ağaçların altına da oturabililirsiniz ama biz saat 10:00 da orda olmamıza rağmen ağaçların altında doluydu hemde hafta içi salı günü olmasına rağmen. Öğleden sonra çok fazla kalabalık oldu inanamadım hem deniz bulanık oldu hemde gelen insanların kalitesi düştü :( bizde erken kalkalım dedik ama bu sefer arabanızın arkasına birisi paketteki için çıkamadık belediyenin işletmesinde anons yaptırdık. Yinede güzel deniz için 5 yıldız veriyorum ama bir daha gelirmiyim zor!!! Not: resimler geldiğimiz zaman çektiğim yani saat 10 daki halidir."
"Dalamandan araçla 20_25 dk da gidilebilyor, yolu dar, virajli bir dağ yolu ama asfalt. Yol uzerinde muhteşem manzaralı koca gol var.tepeye vardığınızda muhteşem bir koy manzarasi ile karşılaşıyorsunuz. Koyun kenarı ağaçlık, şemsiyeye gerek yok, kumsalı kum ve denizi cam gibi tertemiz, yuzmek çok keyifli. Koyda bir kafe de var, yiyecek içecek fiyatları makul. Yatların da uğrak noktası.Kamp mangal yasak, giriş ücreti 200 TL. Ulkemiizin cennet koylarindan bir tanesi, görülse guzel olur"
"Ben genellikle sezon sonlarında gittigim için fazla kalabalık değildi. Deniz çok güzel, suya girdikten sonra sol tarafa doğru yüzerim, bi kaç sefer suda deniz kaplumbagasi gördüm. Keşke bu tarz yerlere yatlar giremese, illaki denizi kirletiyor, o muhteşem görüntünün güzelliğini kapatıyor. Sadece belli başlı noktalara izin verilmeli. Ben buradan hicbisey yiyip içmedim, genelde kendi termosumla çayımı getirdim, bu yüzden fiyatlar nasıl bilmiyorum. Dus ve lavabolarda kullanılan su deniz arıtma suyu, içeri girişte cüzi bi para aliniyor. Akşamları domuzlar geliyor, habitat mi bozuldu, domuzlar mi tembellesti bilemedim, akşam çöplerin kokusuna geliyorlar."
"Koya diyecek laf yok su çok güzel tertemiz her yer dağ yemyeşil doğa mis gibi.. öncelikle girş 200 tl otopark yeterli görünüyor. Duş mescit wc soyunma kalbini hepsi var. Şezlong da kiralayabiliyorsunuz . Hiçbir koyda görmediğim sandalye masa kiralama olayı çok hoşuma gitti küçük çocuğum olmasa masa sandalye kesinlikle daha konforlu olabilirdi.. buranın tek sıkıntısı çok insan gelmesi bir de pazar günü gittik bu sebeple galiba . İki aşamalı duba koymuşlar biz ikinciye geçtik çünkü çok insan yüzdüğünden su artık bulanmıştı. .. tekneler de manzaraya ayrı bir güzellik katıyor.."