Bugünkü Durum
Bugün Sea Me Beach'da deniz suyu sıcaklığı son derece konforlu (25.2°C). Rüzgar hafifçe esiyor (5.9 km/s, Kuzeydoğu); deniz ayna gibi sakin (0.2 m). Böyle sakin bir denizde her yaştan yüzücü rahatlıkla keyif çıkarabilir. Resmi su kalite ölçümlerine göre bu bölge Mükemmel kategorisinde yer almaktadır (Son analiz: 10.05.2026). Toplamda 15 örnek analiz edilmiştir.
Son güncelleme: 27.06.2026 23:00
🔴 Canlı Kamera
📅 48 Saatlik Tahmin
| Saat | 🌊 Dalga | 💨 Rüzgar | 🌡️ Su | ☀️ UV | 🎣 Balık | Durum |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 00:00 28.06 | 0.2 m | 6 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 01:00 28.06 | 0.2 m | 7 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 02:00 28.06 | 0.2 m | 8 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 03:00 28.06 | 0.2 m | 8 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 04:00 28.06 | 0.2 m | 8 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 05:00 28.06 | 0.2 m | 9 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 06:00 28.06 | 0.2 m | 9 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 07:00 28.06 | 0.2 m | 7 km/s | 25.2°C | 0.35 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 08:00 28.06 | 0.2 m | 5 km/s | 25.2°C | 1.3 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 09:00 28.06 | 0.2 m | 1 km/s | 25.2°C | 2.8 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 10:00 28.06 | 0.2 m | 4 km/s | 25.2°C | 4.5 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 11:00 28.06 | 0.2 m | 6 km/s | 25.2°C | 6.1 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 12:00 28.06 | 0.2 m | 11 km/s | 25.2°C | 7.35 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 13:00 28.06 | 0.2 m | 15 km/s | 25.2°C | 8.1 | 10/10 | ☀️ Aşırı UV, Güneşe Dikkat |
| 14:00 28.06 | 0.2 m | 16 km/s | 25.2°C | 8.15 | 10/10 | ☀️ Aşırı UV, Güneşe Dikkat |
| 15:00 28.06 | 0.2 m | 13 km/s | 25.2°C | 7.6 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 16:00 28.06 | 0.2 m | 10 km/s | 25.2°C | 6.45 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 17:00 28.06 | 0.2 m | 10 km/s | 25.2°C | 4.9 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 18:00 28.06 | 0.2 m | 7 km/s | 25.2°C | 3.2 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 19:00 28.06 | 0.2 m | 4 km/s | 25.2°C | 1.65 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 20:00 28.06 | 0.2 m | 2 km/s | 25.2°C | 0.5 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 21:00 28.06 | 0.2 m | 2 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 22:00 28.06 | 0.2 m | 5 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 23:00 28.06 | 0.2 m | 6 km/s | 25.2°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti
Sağlık Bakanlığı laboratuvar sonuçlarına göre Sea Me Beach su kalitesi açısından 'mükemmel' sınıfında değerlendirilmektedir. İlgili mikrobiyolojik analizler, bu plaj sularında gönül rahatlığıyla denize girebileceğinizi teyit ediyor. Özellikle saat 14:00 sularında UV indeksinin 8.15 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin. Eğer dalgasız, dingin bir deniz deneyimi arıyorsanız, gün içerisinde 08:00 ile 19:00 arasındaki zaman aralığı Sea Me Beach ziyareti için en elverişli saatler olarak öne çıkıyor.
⚓ Yakın Marinalar
📍 Muğla'deki Diğer Plajlar
🏨 Yakın Otel ve Restoranlar
💬 Sea Me Beach Kullanıcı Yorumları
"28.08.2025 tarihinde Boncuklu Koyu’nda bulunan Sea Me Beach’te bulunduk. Sea tarafında 2 şezlong ve 1 şemsiye için kişi başı 1.250,00₺ ücret ödedik. Gelmeden önce mutlaka rezervasyon yaptırmanız gerekiyor ve rezervasyonlar çok hızlı doluyor. Biz salı günü görüştük, perşembe günü için ancak yer bulabildik. İşletme alanı güzel değerlendirmişti, içeride bulunan kişiler seçilmiş gibiydi; başıboş kimse yoktu, herkes kendi halinde vakit geçiriyordu. Çalışan kişiler oldukça özverili ve naziklerdi. Genel olarak düzenli ve özenli bir ortam vardı. Deniz çok güzeldi; dalgasız, tertemiz ve keyifliydi. Ancak denizin içerisinde çok fazla balık vardı. Sığ bölgede ayaklarınızı basarak durursanız balıklar ısırıyor ve iğne batması gibi bir his oluşturuyor. Ancak menü fiyatlarının oldukça yüksek olduğunu düşünüyorum. Örneğin bir su 130,00₺, bir kola 200,00₺ gibi oldukça absürt rakamlar vardı. Kendi otoparkının olması avantajlıydı, bu sayede park sorunu yaşamadık. Fakat hemen yanında bulunan küçük halk plajı nedeniyle zaman zaman trafik oluşabiliyor."
"Eğer sakin ve huzurlu bir gün geçirmek istiyorsanız burası size göre değil. Çok sesli ve çok kalabalık. Bir sürü influencer var sürekli fotoğraf çekip duruyorlar. Bi kadın biz sabah gittiğimizde foto çekiyordu akşam çıkarken hala fotoğraf çekiyordu. Umarım denize girmiştir. Tuvaletlerde maşa, saç düzleştirici vs vardı ama bozuktu. Tuvalet ve duşlar temizdi. Eylül 2025. Biz adult kısmı için kişi başı 2000₺ ödedik. Adult olmayan kısımda çok fazla çocuk var. Otopark var ve ücretsiz (tipboxa isteyen atıyor). Gidiş yolu biraz dert ama çok kötü değil. Deniz çok temiz. Hafif taşlı bir girişi var ama can yakıcı seviyede değil. Hızlı derinleşiyor. Balık ısırabilir. Şezlonglar birbirine çok yakın o yüzden biraz rahatsız edici. Yemek olarak hem italyan hem asya yemek çeşitleri var. Biz sucuklu pizza yedik. Okaydi aşırı lezzetli diyemeyeceğim. Bir top dondurma. İki de kahve içtik. Bunlara 2000₺ ödedik. Özeten, sakinlik arayanlara göre değil. Tekrar olsa gelmeyiz diyebilirim. Daha güzel koylar mevcut."
"Yorumları görünce biraz önyargılıydım ama keyifli bi gün geçirdik. Beachte comfort sunbed kısmındaydık. Geldiğimizde en ön sırada yer kalmadığı söylendi ancak bizden sonra gelen insanlar oturdu. Normalde şezlong rezerve edilmiyor ama anlamadığım şekilde çalışanlar kendileri havlu koyup ayırmış gibiydi hoş değil. Yediğimiz patlıcanlı pizza ve tavuklu quesadilla porsiyon ve lezzet açısından tatmin etti. Kokteyllerin alkol oranı ideal, reçeteleri başarılıydı. Deniz temiz, hafif soğuk ve çakılla doldurulmuş bi kısma kadar. Şezlonglar biraz fazla yakın ama pek rahatsız etmedi. Akşam 6’da more kısmında dj performansı başlıyor. O alan da güzel dizayn edilmiş, gün batımıyla birlikte her şey hoş görünüyor. Ancak dj başarısızdı, bize pek hitap etmedi. Yine de hizmetten ve denizden memnun kaldık. Kendi otoparkı var araçla gelmek sorun yaratmadı. Giriş ücretine, servis ücreti de eklenmesi aşırı saçma bi uygulama. Bundan vazgeçilmesi gerekiyor. Keyifli vakit geçirmek için uygun bi beach. Yüksek sesli müzik yok."
"Fethiyede bu koya özellikle gitmeyi çok istemiştik. Harika bir deniz ve koy. Ancak malesef ki halka ayrılan alan o kadar dar ki mecburen iki tane beachten birine girmek zorundasınız. Beach konsepti olarak başarılı buldum. Ortamı çok güzeldi şezlonglar temiz kumsal alanı da sürekli temizleniyordu. Duş alanı büyük tuvaletler de temizdi. Ancak ve ancak ve ancak çok pahalı!! Yani bir su 100 tl. Ice latte içtik laktoksuz süt istedik diye artı 100 tl de ona yazmışlar. Yani bu kadar para verilen bi beach e bide ekstra fahiş ödeme yapmak biraz can sıkıcı Koya ve denize diyecek bir şey yok harikaaa. Çalışanların bir kısmı ilgili ve güler yüzlü bir kısmı ise anlamadığım bir şekilde suratsızdı Yemek çok hızlı geldi tavuk güzel pizza pidemsiydi çok sevemedim. Ama yemekleri genel olarak iyi bence Beach kısmına buzlu su , buzlu limonata ve buzlu hibisküs istedik. Herşey buzlu gelmişken sımsıcak hibisküs çayı geldi anlam veremedik. Çalışan ısrarla buzlu demediğimizi sadece çay dediğimizi söyleyip durdu. Bin ısrarla geri götürdü ama yerine getirdiği şeyi de pek anlamadık. Genel itibariyle fiyat performans olarak altta kalsa da bu güzel koya girdiğim için memnun ayrıldım."
"bir haftalık tatilimizin 4 günü sea me de oldu. more kısmı gereksiz pahalı ve menü çeşiti az. şezlongların havlulu olması, buna ek bir havlu daha vermeleri, girişteki şampanya ikramı güzeldi fakat sadece girişte iki kişi için 4 bin lira ödedik hamburger ve et ile birlikte (+su sakura kola) toplam 8bine yakın ödeme yaptık yani standart kısma geçsek kişi başı 1200den dahazengin bir menü ile daha normal fiyatlarla karşılaşacaktık. önceki gün standart bölümdeydik ve more kısmını deneyelim dedik ama ödenen tutara göre anlamsız kaldı. standart kısımda güneş daha uzun süre kaldığı için daha uzun süre yüzülebiliyor üstelik. tavsiyem kesinlikle standart kısımdır. denizine diyecek laf yok zaten aşık olunası. işletmenin konsepti de süper garsonları ilgili şefleri yetenekli usta eller. özellikle Nevzat Şef’e leziz tabakları için ekstra teşekkürü borç bilirim. işinde uzman olduğu gerçekten belli. işletmedeki kano aktiviteleri de süper oradakiler de kibar ve ilgiliydi. eşimle fotoğraf çekmelerini rica etmiştim videomuzu bile çekmişlerdi ayrıca teşekkür ediyorum buradan da."