Bugünkü Durum
Bugün Ship Inn Marina Restaurant'da deniz suyu sıcaklığı harika (26.9°C). Serinletici bir esinti var ve deniz ayna gibi sakin. Rüzgar hızı: 7.3 km/s. Böyle sakin bir denizde her yaştan yüzücü rahatlıkla keyif çıkarabilir. Güneş ışınları bugün Düşük (UV: 1.45). Güneş koruması zorunlu değil ancak önerilir.
Son güncelleme: 28.06.2026 08:00
🔴 Canlı Kamera
📅 48 Saatlik Tahmin
| Saat | 🌊 Dalga | 💨 Rüzgar | 🌡️ Su | ☀️ UV | 🎣 Balık | Durum |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 09:00 28.06 | 0.3 m | 8 km/s | 26.9°C | 2.95 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 10:00 28.06 | 0.2 m | 12 km/s | 26.9°C | 4.65 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 11:00 28.06 | 0.2 m | 11 km/s | 26.9°C | 6.25 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 12:00 28.06 | 0.2 m | 11 km/s | 26.9°C | 7.45 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 13:00 28.06 | 0.2 m | 10 km/s | 26.9°C | 8.1 | 10/10 | ☀️ Aşırı UV, Güneşe Dikkat |
| 14:00 28.06 | 0.1 m | 9 km/s | 26.9°C | 8.1 | 10/10 | ☀️ Aşırı UV, Güneşe Dikkat |
| 15:00 28.06 | 0.1 m | 10 km/s | 26.9°C | 7.5 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 16:00 28.06 | 0.1 m | 12 km/s | 26.9°C | 6.3 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 17:00 28.06 | 0.2 m | 12 km/s | 26.9°C | 4.75 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 18:00 28.06 | 0.2 m | 9 km/s | 26.9°C | 3.05 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 19:00 28.06 | 0.2 m | 3 km/s | 26.9°C | 1.5 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 20:00 28.06 | 0.2 m | 5 km/s | 26.9°C | 0.45 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 21:00 28.06 | 0.2 m | 4 km/s | 26.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 22:00 28.06 | 0.2 m | 5 km/s | 26.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 23:00 28.06 | 0.2 m | 6 km/s | 26.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 00:00 29.06 | 0.2 m | 7 km/s | 26.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 01:00 29.06 | 0.1 m | 8 km/s | 26.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 02:00 29.06 | 0.1 m | 8 km/s | 26.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 03:00 29.06 | 0.1 m | 8 km/s | 26.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 04:00 29.06 | 0.1 m | 8 km/s | 26.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 05:00 29.06 | 0.1 m | 9 km/s | 26.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 06:00 29.06 | 0.1 m | 9 km/s | 26.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 07:00 29.06 | 0.2 m | 8 km/s | 26.9°C | 0.4 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 08:00 29.06 | 0.2 m | 7 km/s | 26.9°C | 1.45 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti
Özellikle saat 13:00 sularında UV indeksinin 8.1 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin. Eğer dalgasız, dingin bir deniz deneyimi arıyorsanız, gün içerisinde 09:00 ile 08:00 arasındaki zaman aralığı Ship Inn Marina Restaurant ziyareti için en elverişli saatler olarak öne çıkıyor.
⚓ Yakın Marinalar
📍 Antalya'deki Diğer Plajlar
🏨 Yakın Otel ve Restoranlar
💬 Ship Inn Marina Restaurant Kullanıcı Yorumları
"Biz ailecek gittik ve mekanın manzarası gerçekten mükemmeldi. Antalya’da deniz kenarında çok mekan var ama böyle özel bir konumda olan çok az. Manzarası gerçekten büyüleyiciydi 🌅 Mekan tasarımı da çok güzeldi, dekorasyon hoş ve keyifliydi. Yemeklerin tadı gerçekten iyiydi, servis kalitesi de memnun ediciydi. Kış aylarında biraz soğuk olabilir ama yazın kesinlikle vazgeçilmez bir yer hâline geliyor. Ailecek keyif alabileceğiniz güzel bir deneyim."
"Bulunduğu konum itibariyle inanılmaz manzaraya sahip. Hizmet çok iyi denediğimiz tatlılar çok çok lezzetliydi."
"Kız isteme ve nişan çekimi için gittik. Hoş otantik bir mekan. Denize sıfır noktada, deniz ile iç içe hoş vakit geçirebileceğiniz bir yer."
"Antalya setur Marina’ da yer alan meze ve yemekleri gastronomi açısından kaliteli. Bir taraf orman bir taraf deniz Antalya’ da lezzet ve muhabbetle rakı içilecek ender mekanlardan işletmecisi çok ilgili bir beyfendi tavsiye ederim"
"Harika bi mekan calışanlar güler yüzlü ve kibar lezzetler şahane çökertme kebabı güzeldi çıtır tavuk efsaneydi barbun istedik o çıtır öıtır değildi ondan 1 puanı mantalı makarna istedik oda güzeldi kanat istedik oda güzeldi mezeler efsaneydi biz çok beğendik kesinlikle denemelisiniz"