Türk Balıkadamlar Spor Kulübü
📍 İstanbul
Bugünkü Durum
Bugün Türk Balıkadamlar Spor Kulübü'da deniz suyu sıcaklığı yüzülebilir sıcaklıkta (22.8°C). Rüzgar Kuzeydoğu yönünden 8.1 km/s hızla esiyor. deniz ayna gibi sakin (0.12 m). Bu koşullar çocuklu aileler ve yüzme bilmeyenler için son derece güvenli. Güneş ışınları bugün Düşük (UV: 0.45). Güneş koruması zorunlu değil ancak önerilir.
Son güncelleme: 28.06.2026 07:00
📅 48 Saatlik Tahmin
| Saat | 🌊 Dalga | 💨 Rüzgar | 🌡️ Su | ☀️ UV | 🎣 Balık | Durum |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 08:00 28.06 | 0.1 m | 12 km/s | 22.8°C | 1.4 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 09:00 28.06 | 0.1 m | 20 km/s | 22.8°C | 2.8 | 7/10 | Normal |
| 10:00 28.06 | 0.2 m | 21 km/s | 22.8°C | 4.35 | 7/10 | Normal |
| 11:00 28.06 | 0.3 m | 22 km/s | 22.8°C | 5.85 | 7/10 | Normal |
| 12:00 28.06 | 0.3 m | 24 km/s | 22.8°C | 7 | 7/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 13:00 28.06 | 0.3 m | 25 km/s | 22.8°C | 7.65 | 7/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 14:00 28.06 | 0.4 m | 26 km/s | 22.8°C | 7.7 | 7/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 15:00 28.06 | 0.4 m | 26 km/s | 22.8°C | 7.2 | 7/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 16:00 28.06 | 0.4 m | 26 km/s | 22.8°C | 6.15 | 7/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 17:00 28.06 | 0.4 m | 25 km/s | 22.8°C | 4.75 | 7/10 | Normal |
| 18:00 28.06 | 0.4 m | 24 km/s | 22.8°C | 3.15 | 7/10 | Normal |
| 19:00 28.06 | 0.4 m | 22 km/s | 22.8°C | 1.7 | 7/10 | Normal |
| 20:00 28.06 | 0.4 m | 20 km/s | 22.8°C | 0.6 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 21:00 28.06 | 0.3 m | 17 km/s | 22.8°C | 0.05 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 22:00 28.06 | 0.3 m | 15 km/s | 22.8°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 23:00 28.06 | 0.2 m | 13 km/s | 22.8°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 00:00 29.06 | 0.2 m | 10 km/s | 22.8°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 01:00 29.06 | 0.2 m | 8 km/s | 22.8°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 02:00 29.06 | 0.1 m | 7 km/s | 22.8°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 03:00 29.06 | 0.1 m | 7 km/s | 22.8°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 04:00 29.06 | 0.1 m | 7 km/s | 22.8°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 05:00 29.06 | 0.1 m | 6 km/s | 22.8°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 06:00 29.06 | 0.0 m | 6 km/s | 22.8°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 07:00 29.06 | 0.0 m | 8 km/s | 22.8°C | 0.45 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti
Özellikle saat 14:00 sularında UV indeksinin 7.7 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin. Bugün saat 15:00 civarında rüzgarın saatte yaklaşık 26 km hıza erişeceği tahmin ediliyor. Rüzgarlı hava dalga yüksekliğini artırabileceği için kıyıda vakit geçirirken tedbiri elden bırakmamanızda fayda var. Bugün Türk Balıkadamlar Spor Kulübü sularında en rüzgarsız ve keyifli zaman diliminin saat 08:00 suları olacağı analiz edilmektedir. Bir dalış planlıyorsanız, dalga boyunun en sakin olduğu sabahtan öğleye kadarki zaman aralığını tercih etmek su altı görüş mesafesini (vizibilite) pozitif yönde etkileyecektir.
⚓ Yakın Marinalar
📍 İstanbul'deki Diğer Plajlar
🏨 Yakın Otel ve Restoranlar
💬 Türk Balıkadamlar Spor Kulübü Kullanıcı Yorumları
"Kulup ve restaurant isletmesi farkli. Iki birim de kendi icinde cok iyi calisan, yardimsever, isini ozenle yapan kisilerden olusuyor. Restauranta yemek yemeye gittiginizde, farkinda olmadan kendinizi dalis yapmaya baslamis bulabilirsiniz. Ayni sekilde, dalis icin gittiginizde de, restaurantin mudavimi olmaniz mumkun. Yazin iki gunluk hafta sonunuzu ailecek, dinlenerek gecirebileceginiz bir mekan. Tum calisanlari ilgili, nazik, temiz, guler yuzlu. Kulup uyesi olundugunda, tum imkanlardan indirimli faydalanilabiliyor."
"Öncelikle belirtmek gerekir ki mekan bir restaurant mantığı ile kurulmuş bir yer değil adı üzerinde havuz ve dalgıçlık kursu buna rağmen gayet iyi sayılır. Kahvaltı olarak gözü doyuruyor kampanya fiyatları ile ancak fiyatları makul hale geliyor. Çalışanlar gayet ilgili ve beyefendiler."
"En iyi sanatçıları en uygun fiyata dinleyip, gurme lezzetleri tadabileceğiniz bir yer. Ürünler ve hizmet çok kaliteli. Müşteri gibi değil, misafir gibi hissettiğiniz samimi bir ortam. İşletmecisine sesleniyorum, "Lütfen çizginizi hiç bozmayın. Şahane gidiyorsunuz." Nazar değmesin."
"Yorum yazmamın tek sebebi, benim gibi buraya gelip hüsranla ayrılabileceklere bir rehber olması. Halk dilinde ben yandım siz yanmayın. Öncelikle başta her şey çok güzel başlıyor, bu sporu herkesin yapabileceği ve çok keyif alacağınızla başlanan sohbetler çerçevesinde eğitime katılıyorsunuz. Ardından evraklarlar imzalanıyor, paranızı veriyorsunuz. Buraya kadar her şey çok güzel, eğitim verilecek yerin tadilatta olduğunu görmüştük ama bize kurs vakti biteceği bilgisi verildi. Zaten kurs tarihi geldiğinde dananın kuyruğu burada kopmaya başladı… Hiç bir yer bitmemiş, derse şantiye gibi bir yerde girmeye başladık. Her taraf toz, sinek ve boya kokusu eşliğinde teorik derslere başladık. Buralarda da sorunlar vardı ama aşağıdaki durumlar karşısında komik kaldığından anlatmak anlamsız kalacak. Pratik dersine erkenden geldik. O da ne? Hiç bir şey hazır değil. Zaten ortamın şantiye durumu devam ederken birden kendimizi masa sandalye taşırken bulduk. Para verdiğimiz yerde çalışan olduk anlayacağınız. Aynı zamanda sonra anladık ki ekipmanlarımızı da aynı şekilde başka bir lokasyondan yürüyerek taşıyacağız… Sabah 8:30 da giriş yaptığımız yerde 11:00 da ancak suya ayağımızı sıkabildik. Eşimle gittiğimiz yerde zaten zorla aynı gruba konmadığımız için buruktuk, bunlar tuzla biber oldu. O yine benden şanslıydı ki gölge yerde oturup hazırlıklarını vs.. yapabildi. Ben full güneş altında yanımda inşaat işçisinin yanında dalış eğitimi alıyordum. Üzülerek söylüyorum ki manzara aynen bu şekildeydi. Adam yanımda beton karıyordu.. İşin komik tarafı sosyal medya vb yerlerde görünmemesi için bizden fotoğraf çekmememizi istediler(sanki çekilecek bir şey varmış gibi) Geri kalanı da bu moral durumuna bir de hocaların durumları eklenince.. biz bir şeyler öğrenelim ve bunu yaparken biraz da eğlenelim diye gittiğimiz yerden berbat bir şekilde ayrıldık. Benim yaşadığım tecrübe bir spor akademisi çalışanı olarak çok kötüydü. Siz bunları yaşayacaksınız diye bir şey yok ama yukarıdaki yazdıklarımın hiç birisi bize öncesinde söylenmedi. En kızdığım konu bu oldu. Aşırı düzensiz ve programsız yapı bu işi 1954 den beri yapıyoruz diyen kadroya yakıştıramadım. Bu eğitim kime göre peki? Bu spora tüm olumsuzluklara karşı gönül verecek, su yutma sorunu olmayan, haftada 3-4 günü boş olan ve evden çalışana göre. Biz eşimle eğlenceli vakit geçirip bir şeyler öğrenmeye ve bunu düzgün bir ortamda yapmaya gelmiştik, sonunda evdeki modumuz düştü ve kötü hatıralarla ayrıldık."
"Sualtı dalış camiasının mekanı olmasının yanı sıra, yazın havuzu ile herkese hizmet vermektedir. Tesislerde yemek ve meze kalitesi oldukça iyi. Menü çok zengin ve fiyatlar cazip."