Bugünkü Durum
Bugün Vatan Otel'da deniz suyu sıcaklığı harika (23.9°C). Rüzgar Kuzeydoğu yönünden 3.9 km/s hızla esiyor. dalgalar yok denecek kadar küçük (0.14 m). Böyle sakin bir denizde her yaştan yüzücü rahatlıkla keyif çıkarabilir. T.C. Sağlık Bakanlığı analiz sonuçları: Su kalite sınıfı Mükemmel (Son analiz: 10.05.2026). Toplamda 15 örnek analiz edilmiştir. UV indeksi 0.3 ile Düşük düzeyde — Güneş koruması zorunlu değil ancak önerilir.
Son güncelleme: 28.06.2026 07:00
🔴 Canlı Kamera
📅 48 Saatlik Tahmin
| Saat | 🌊 Dalga | 💨 Rüzgar | 🌡️ Su | ☀️ UV | 🎣 Balık | Durum |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 08:00 28.06 | 0.1 m | 6 km/s | 23.9°C | 1.2 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 09:00 28.06 | 0.1 m | 12 km/s | 23.9°C | 2.6 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 10:00 28.06 | 0.1 m | 16 km/s | 23.9°C | 4.25 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 11:00 28.06 | 0.1 m | 18 km/s | 23.9°C | 5.85 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 12:00 28.06 | 0.1 m | 17 km/s | 23.9°C | 7.1 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 13:00 28.06 | 0.1 m | 16 km/s | 23.9°C | 7.9 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 14:00 28.06 | 0.2 m | 17 km/s | 23.9°C | 8.05 | 10/10 | ☀️ Aşırı UV, Güneşe Dikkat |
| 15:00 28.06 | 0.2 m | 17 km/s | 23.9°C | 7.55 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 16:00 28.06 | 0.2 m | 18 km/s | 23.9°C | 6.55 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 17:00 28.06 | 0.2 m | 17 km/s | 23.9°C | 5.1 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 18:00 28.06 | 0.2 m | 19 km/s | 23.9°C | 3.4 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 19:00 28.06 | 0.2 m | 23 km/s | 23.9°C | 1.85 | 7/10 | Normal |
| 20:00 28.06 | 0.2 m | 22 km/s | 23.9°C | 0.65 | 7/10 | Normal |
| 21:00 28.06 | 0.2 m | 15 km/s | 23.9°C | 0.05 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 22:00 28.06 | 0.2 m | 8 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 23:00 28.06 | 0.2 m | 5 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 00:00 29.06 | 0.1 m | 3 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 01:00 29.06 | 0.1 m | 1 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 02:00 29.06 | 0.1 m | 0 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 03:00 29.06 | 0.1 m | 1 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 04:00 29.06 | 0.1 m | 1 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 05:00 29.06 | 0.1 m | 1 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 06:00 29.06 | 0.1 m | 2 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 07:00 29.06 | 0.1 m | 1 km/s | 23.9°C | 0.3 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti
Sağlık Bakanlığı laboratuvar sonuçlarına göre Vatan Otel su kalitesi açısından 'mükemmel' sınıfında değerlendirilmektedir. İlgili mikrobiyolojik analizler, bu plaj sularında gönül rahatlığıyla denize girebileceğinizi teyit ediyor. Özellikle saat 14:00 sularında UV indeksinin 8.05 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin. Eğer dalgasız, dingin bir deniz deneyimi arıyorsanız, gün içerisinde 08:00 ile 09:00 arasındaki zaman aralığı Vatan Otel ziyareti için en elverişli saatler olarak öne çıkıyor.
⚓ Yakın Marinalar
📍 İzmir'deki Diğer Plajlar
🏨 Yakın Otel ve Restoranlar
💬 Vatan Otel Kullanıcı Yorumları
"Otele konaklama için geldim ama odada benden önce yerleşmiş bir tahtakurusu topluluğu vardı. Çarşaf üzerindeki böcekler ve siyah lekeler sayesinde doğayla iç içe bir deneyim yaşadım diyebilirim. Ancak geceyi uzatmadan otelden ayrılmayı tercih ettim."
"Hayatımda kaldığım en rezil, en vasat otel. Sıcak suyu yok kesinlikle duş alamazsınız. Klozette bir tomar kıl vardı. Odalar fotoğraflardakinden daha küçük. Telefon çekmiyor, yalandan wifi var ama o da çekmiyor yine hikayeden TV koymuşlar tek kanal bile göstermiyor. Duvarlar leş gibi, terlik yok. Ucuz diye cazip gelmesin aldanmayın. 200-300 fazla verin ve kesinlikle başka bir yer tercih edin."
"Otelin konumu hindistandan hallice, google ve diğer rezervasyon uygulamalarına koydukları görsellerle otelin uzaktan yakından alakası yok. Bir gece konaklayacaktım fakat gidip odaya gördükten sonra bırakın bir geceyi bir saat bile kalınabilecek bir yer olmadığını anladım ve başka otele geçtim. Odalar küf kokuyor ve inanılmaz kasvetli. Pencere dahi yok herhangi bir cezaevine girseniz orası bu odalardan kesinlikle daha ferahtır. Diğer yorumlardaki gibi böcek ve sıcak su sorunu yaşamadım ama zaten bu bir lütuf değil olması gereken şey. Odadaki televizyon çalışmıyor klimada söz de çalışıyor ama şaibeli. Otelin tek iyi noktası otobüs duraklarına yakın olmasıydı onun haricinde herhangi bir olumlu yanı yok"
"Konumunun tek iyi yanı yakınında otobüs durağı olmasıydı, otelin girişinde suratsız personellerle giris yaptık onlinedan baktığımız odayla alakası olmayan bir odaya geçtik. Bir günlük rezervasyon yaptırmıştık fakat üç saatten fazla duramadık hapishane gibi küf kokulu bir odaydı aşırı havasızdı. Odada iki teknolojik alet vardı klima ve televizyon ikisi de çalışmıyor bir de saç kurutma makinesi bile yoktu."
"Tam bir kabus! Eksi puan olsa eksi verirdim!!! Hayatımda kaldığım en kötü otellerden biri. Kötü kokan, bakımsız ve hijyenden tamamen uzak bir yer. Konağın daracık sokaklarında kaybolsanız bile buraya gelmek istemezsiniz. Yaşlı olan resepsiyonist inanılmaz kaba, ilgisiz ve misafirle konuşmayı lütuf gibi gören bir tavırda. Odaya geçtiğimde daha da büyük bir hayal kırıklığı yaşadım: oda aşırı köyü kokuyordu, havasızlıktan uyumak mümkün değildi. Eşyalar eski, bakımsız ve içeri girer girmez sizi rahatsız eden bir atmosfer vardı. Havasız diye pencereyi açtım geçer diye, yok koku bir türlü geçmedi. Sıcak su da yoktu! Duş almak imkânsız, hijyen zaten sıfır. Geceyi burnumu kapatarak ve uykusuz geçirmek zorunda kaldım. Bu kadar kötü bir deneyimi hiçbir yerde yaşamadım. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Paranızı ve zamanınızı harcamayın. Bu otelin tek iyi yanı kapısından çıkıp bir daha dönmemek. Otel cevabına ithafen: Yukarıda yazdığım her şey doğru. Gece resepsiyonda bulunan beyefendiye durumu ilettik zaten, kendisi oda olmadığını belirtti. Her yer toz siyah küflerle dolu. Oda numarası 14 olması lazım. Yalan söylememi gerektirecek bir şey yok, güzel zaman geçirdiğim bir yer olsa neden övgü ile bahsetmeyeyim? Bence temizlik politikanızı gözden geçirmelisiniz."