Bugünkü Durum
Volley Hotel İzmir (İzmir) için ölçülen güncel deniz suyu sıcaklığı 23.9°C ile son derece konforlu. Hava durgun, rüzgar yok denecek kadar az (3.9 km/s, Kuzeydoğu); dalgalar yok denecek kadar küçük (0.14 m). Bugün su sporları ve şnorkelle keşif için ideal bir gün. Sağlık Bakanlığı'nın son verilerine göre su kalitesi Mükemmel (Son analiz: 10.05.2026). Toplamda 15 örnek analiz edilmiştir. UV indeksi 0.3 ile Düşük düzeyde — Güneş koruması zorunlu değil ancak önerilir.
Son güncelleme: 28.06.2026 07:00
🔴 Canlı Kamera
📅 48 Saatlik Tahmin
| Saat | 🌊 Dalga | 💨 Rüzgar | 🌡️ Su | ☀️ UV | 🎣 Balık | Durum |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 08:00 28.06 | 0.1 m | 6 km/s | 23.9°C | 1.2 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 09:00 28.06 | 0.1 m | 12 km/s | 23.9°C | 2.65 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 10:00 28.06 | 0.1 m | 16 km/s | 23.9°C | 4.3 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 11:00 28.06 | 0.1 m | 18 km/s | 23.9°C | 5.85 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 12:00 28.06 | 0.1 m | 17 km/s | 23.9°C | 7.15 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 13:00 28.06 | 0.1 m | 16 km/s | 23.9°C | 7.9 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 14:00 28.06 | 0.2 m | 17 km/s | 23.9°C | 8.05 | 10/10 | ☀️ Aşırı UV, Güneşe Dikkat |
| 15:00 28.06 | 0.2 m | 17 km/s | 23.9°C | 7.6 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 16:00 28.06 | 0.2 m | 18 km/s | 23.9°C | 6.55 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 17:00 28.06 | 0.2 m | 17 km/s | 23.9°C | 5.1 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 18:00 28.06 | 0.2 m | 19 km/s | 23.9°C | 3.45 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 19:00 28.06 | 0.2 m | 23 km/s | 23.9°C | 1.85 | 7/10 | Normal |
| 20:00 28.06 | 0.2 m | 22 km/s | 23.9°C | 0.7 | 7/10 | Normal |
| 21:00 28.06 | 0.2 m | 15 km/s | 23.9°C | 0.05 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 22:00 28.06 | 0.2 m | 8 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 23:00 28.06 | 0.2 m | 5 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 00:00 29.06 | 0.1 m | 3 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 01:00 29.06 | 0.1 m | 1 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 02:00 29.06 | 0.1 m | 0 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 03:00 29.06 | 0.1 m | 1 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 04:00 29.06 | 0.1 m | 1 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 05:00 29.06 | 0.1 m | 1 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 06:00 29.06 | 0.1 m | 2 km/s | 23.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 07:00 29.06 | 0.1 m | 1 km/s | 23.9°C | 0.3 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti
Sağlık Bakanlığı laboratuvar sonuçlarına göre Volley Hotel İzmir su kalitesi açısından 'mükemmel' sınıfında değerlendirilmektedir. İlgili mikrobiyolojik analizler, bu plaj sularında gönül rahatlığıyla denize girebileceğinizi teyit ediyor. Özellikle saat 14:00 sularında UV indeksinin 8.05 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin. Eğer dalgasız, dingin bir deniz deneyimi arıyorsanız, gün içerisinde 08:00 ile 09:00 arasındaki zaman aralığı Volley Hotel İzmir ziyareti için en elverişli saatler olarak öne çıkıyor.
⚓ Yakın Marinalar
📍 İzmir'deki Diğer Plajlar
🏨 Yakın Otel ve Restoranlar
💬 Volley Hotel İzmir Kullanıcı Yorumları
"kaldığım oda gayet temiz geniş ve güzeldi odalar eski zamanlardan kalma bir hava katıyor ama bence görünüşü klasik ve kendine has kahvaltı için pek bir takdirim olmayacak çünkü tabak hazırlamışlardı çok memnun kalamadım onun dışında üst kattaki üstü açık mekan tüm şehri görüyor ve şehrin ışıkları harika görünüyor atmosfer mükemmeldi oda için de resepsiyonda görev alan Nurise isimli hanımefendi güzelgörünümli çok canayakın ve samimiydi muhabbeti çok eğlenceliydi ve ön büro müdürü Eşref Can Bey ise tam bir centilmen, biraz yabancı kaldığımız için İzmirde gezilecek yerleri sıkılmadan tarif etti kendisine çok teşekkür ederim çok güzel standart bir aile oteli olduğunu düşünüyorum tavsiye ederim"
"Ne yazık ki, son derece olumsuz bir deneyim yaşadım. Otelin konumu ve personeli ilgili ve güler yüzlü olmasına rağmen, odada karşılaştığım sorunlar oldukça can sıkıcıydı. 19 Ekim 2025 tarihinde konakladığım 414 numaralı odanın klima ünitesi o kadar gürültülü çalışıyordu ki, uykuya dalmam neredeyse imkansız hale geldi. Üstelik klimayı veya havalandırmayı kapatmak da mümkün değildi; açma/kapama tuşu çalışmıyordu. Ayrıca, yataklar son derece sertti ve bu durum yer yadırgamama neden oluyordu. Televizyon ise düzgün bir şekilde yayın yapmıyordu; sürekli takılma sorunu mevcuttu. Tuvaletin klozet kapağı kaldırdığınızda yerinde durmuyor. Sırtınıza düşüyor. Odayı rahatsız eden sivri sineklerin fazlalığı da sinir bozucuydu; bütün gece kaşındım. Bu sineklerin muhtemelen tuvaletten veya klimadan odaya girdiğini düşünüyorum. Gece boyunca sinekleri avlamaya çalışmama rağmen, sayıları hiç azalmadı ve gram uyku uyuyamadım. Bu konaklama deneyimimden hiç memnun kalmadım. On yıl önce oldukça memnun kaldığım bu otelde, yıllar sonra aynı kalitede olduğunu düşünerek tekrar konaklamak için geldiğimde, maalesef kalitenin ciddi anlamda gerilediğini görmek beni üzdü. Hayal kırıklığına uğradım ve olası bir İzmir seyahatimde bir daha burada konaklamayı düşünmüyorum. Kalacak kişilerin de otel hakkındaki yorumları okumalarını tavsiye ederim. Otelin sahiplerinin, müşterilerin geri bildirimlerinden ve bu yorumlardan haberdar olmasını umuyorum. Bir otel için azımsanmayacak derecede olumsuz yorum yapılmış ve bunlara aynı otomatik mesajı göndermişsiniz. Ancak, değişen bir şey yok. Bu sorunları misafir ilişkileri departmanı otomatik mesajlarla değil, doğrudan otel sahibi konuya eğilirse çözebilir diye düşünüyorum. Tasarım, hijyen, düzen, rutubet kokusu, ses yalıtımı, mobilyalar, klimalar vb bir çok şeye dair birçok konuda üzülerek belirtmek istiyorum ki oteliniz büyük bir S.O.S vermektedir."
"1 günlüğüne Adana’dan sınavım ve halletmem gereken işler için gelmiştim. Sınava odada girmek zorundaydım ve rica ettiğim şeyler için o kadar anlayışlı yaklaştılar ki tüm personellere teşekkür ederim. Konum olarak da gerçekten tam istediğim gibi her yere ulaşılabilir ve güvenli bir yerdeydi. Herkes çok güler yüzlüydü. Özellikle Nurise Hanım, Caner ve Diyar Bey’e teşekkür ederim."
"Yemekleri ortalama, yatakları müthiṣ ve çalıṣanlar çok samimi. Oda fiyatları uygun yani Izmir'e tatile gelecekseniz en iyi seçimlerden bir tanesidir. Tek sıkıntım televizyonda bir tane kanal bulabildim ve televizyonun internetide yoktu. Bu sıkıntıyı oda 108 de yaṣadım."
"Otel deneyimimizden gerçekten çok memnun kaldık. Gerek temizlik gerek hizmet kalitesi beklentimizin üzerindeydi. Personel son derece güler yüzlü ve ilgiliydi. Özellikle Caner Bey, Diyar Bey ve Nurise Hanım’a ayrıca teşekkür etmek isterim; ilgileri, çözüm odaklı yaklaşımları ve samimiyetleri konaklamamızı çok daha keyifli hale getirdi. Kendimizi gerçekten değerli hissettik. Tekrar tercih edeceğimiz bir otel oldu."