ASARKAYA RESTAURANT -ET -BALIK. - KAHVALTI
📍 Giresun
Bugünkü Durum
Meteoroloji istasyonlarının bugünkü verilerine göre ASARKAYA RESTAURANT -ET -BALIK. - KAHVALTI çevresindeki deniz suyu 24.9°C — yüzmek için ideal. Rüzgar hafifçe esiyor (5.8 km/s, Güney); hafif bir dalgalanma mevcut (0.52 m). Sörf tahtası veya kano gibi su sporlarıyla deniz keyfini sürebilirsiniz; küçük çocuklar kıyı sığlığında daha güvende olacaktır. Sağlık Bakanlığı'nın son verilerine göre su kalitesi Mükemmel (Son analiz: 10.05.2026). Toplamda 15 örnek analiz edilmiştir.
Son güncelleme: 28.06.2026 04:00
📅 48 Saatlik Tahmin
| Saat | 🌊 Dalga | 💨 Rüzgar | 🌡️ Su | ☀️ UV | 🎣 Balık | Durum |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 05:00 28.06 | 0.5 m | 6 km/s | 24.9°C | — | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 06:00 28.06 | 0.6 m | 5 km/s | 24.9°C | 0.2 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 07:00 28.06 | 0.6 m | 4 km/s | 24.9°C | 1 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 08:00 28.06 | 0.6 m | 5 km/s | 24.9°C | 2.2 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 09:00 28.06 | 0.6 m | 4 km/s | 24.9°C | 3.75 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 10:00 28.06 | 0.6 m | 7 km/s | 24.9°C | 5.3 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 11:00 28.06 | 0.7 m | 10 km/s | 24.9°C | 6.55 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 12:00 28.06 | 0.7 m | 10 km/s | 24.9°C | 7.4 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 13:00 28.06 | 0.7 m | 12 km/s | 24.9°C | 7.7 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 14:00 28.06 | 0.6 m | 12 km/s | 24.9°C | 7.4 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 15:00 28.06 | 0.6 m | 11 km/s | 24.9°C | 6.55 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 16:00 28.06 | 0.6 m | 10 km/s | 24.9°C | 5.25 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 17:00 28.06 | 0.6 m | 8 km/s | 24.9°C | 3.7 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 18:00 28.06 | 0.6 m | 6 km/s | 24.9°C | 2.2 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 19:00 28.06 | 0.6 m | 4 km/s | 24.9°C | 0.95 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 20:00 28.06 | 0.5 m | 2 km/s | 24.9°C | 0.2 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 21:00 28.06 | 0.5 m | 4 km/s | 24.9°C | — | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 22:00 28.06 | 0.5 m | 6 km/s | 24.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 23:00 28.06 | 0.5 m | 7 km/s | 24.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 00:00 29.06 | 0.4 m | 7 km/s | 24.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 01:00 29.06 | 0.4 m | 7 km/s | 24.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 02:00 29.06 | 0.4 m | 8 km/s | 24.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 03:00 29.06 | 0.4 m | 7 km/s | 24.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 04:00 29.06 | 0.3 m | 8 km/s | 24.9°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti
Sağlık Bakanlığı laboratuvar sonuçlarına göre ASARKAYA RESTAURANT -ET -BALIK. - KAHVALTI su kalitesi açısından 'mükemmel' sınıfında değerlendirilmektedir. İlgili mikrobiyolojik analizler, bu plaj sularında gönül rahatlığıyla denize girebileceğinizi teyit ediyor. Özellikle saat 13:00 sularında UV indeksinin 7.7 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin. Eğer dalgasız, dingin bir deniz deneyimi arıyorsanız, gün içerisinde 18:00 ile 19:00 arasındaki zaman aralığı ASARKAYA RESTAURANT -ET -BALIK. - KAHVALTI ziyareti için en elverişli saatler olarak öne çıkıyor.
⚓ Yakın Marinalar
📍 Giresun'deki Diğer Plajlar
💬 ASARKAYA RESTAURANT -ET -BALIK. - KAHVALTI Kullanıcı Yorumları
"Akşam saat 19 da misafirlerimi götürmek istedim yinede 300 TL giriş ücreti istediler zaten en fazla saat 20 de çıkacaktık bizde yol üstü küçüklü plajında girdik denize. Gayet güzeldi"
"Giresun iline bağlı Keşap ilçesinde bulunan küçük şirin bir plaj. Ancak işletmesi için aynı şeyi sötleyemiyeceğim. İçecek ve yiyecek fiyatları gerçekten fahiş. Üstüne şezlong parası alındığı düşülünürse özellikle. Ama en önemli sorun güvenlik. Bir cankurtaranın olmadığı, yerde yanımızda bir çocuk kendi simitinin içinde ters dönerek tehlike yaşarken işletmenin hiç birşeyden haberi bile olmadı. Gittiğinizde dikkatli olun."
"4 kisi aksam 7 de birer icecek alip, bir kez de denize girecegimizi soyledik. Sabah 7 de de girsek adam basi 300 tl olan giris ucreti istendi. Biz de baska bir plaja gittik. Amacimiz gunes batmadan bir kez denize girip terimizi atmakti. Gunez battiktan sonra oldu ama cok da guzel oldu."
"Yıllar önce gittiğim ve çok sevdiğim bir plaj ama bence giriş ücreti çok yüksek. Alternatifleri düşünebilirsiniz."
"Denize sıfır işletmede yediğim levrek buğulama gerçekten güzeldi. Çalışanların performansı ve güleryüzlü olmaları insanı dinlendirmeye yetiyor. Alkol da alabileceğiniz güzel manzaralı bir mekan."