Plaj

Bada Sahil Plajı

📍 Giresun

★★★★☆ 4.3 (43 Google yorumu)
🌡️24.9°CDeniz Suyu
🌊0.68mDalga Boyu
💨6 km/sRüzgar
☀️UV
🎣10/10Balık Skoru
🌙98%Ay Aydınlık

Bugünkü Durum

Meteoroloji istasyonlarının bugünkü verilerine göre Bada Sahil Plajı çevresindeki deniz suyu 24.9°C — son derece konforlu. Rüzgar hafifçe esiyor ve dalga boyu düşük. Rüzgar hızı: 6.3 km/s. Deneyimli yüzücüler için sorun yok; çocukların kıyıdan uzaklaşmaması önerilir. T.C. Sağlık Bakanlığı analiz sonuçları: Su kalite sınıfı Mükemmel (Son analiz: 10.05.2026). Toplamda 15 örnek analiz edilmiştir.

Son güncelleme: 28.06.2026 02:00

📅 48 Saatlik Tahmin

Saat🌊 Dalga💨 Rüzgar🌡️ Su☀️ UV🎣 BalıkDurum
03:00 28.06 0.7 m 7 km/s 24.9°C 10/10 👍 Yüzmeye Uygun
04:00 28.06 0.8 m 7 km/s 24.9°C 10/10 👍 Yüzmeye Uygun
05:00 28.06 0.8 m 7 km/s 24.9°C 10/10 👍 Yüzmeye Uygun
06:00 28.06 0.8 m 7 km/s 24.9°C 0.2 10/10 Normal
07:00 28.06 0.9 m 6 km/s 24.9°C 1 10/10 Normal
08:00 28.06 0.9 m 6 km/s 24.9°C 2.3 10/10 Normal
09:00 28.06 0.9 m 9 km/s 24.9°C 3.8 10/10 Normal
10:00 28.06 0.9 m 10 km/s 24.9°C 5.35 10/10 Normal
11:00 28.06 0.9 m 13 km/s 24.9°C 6.6 10/10 🕶️ Güneş Kremi Sürün
12:00 28.06 0.9 m 12 km/s 24.9°C 7.45 10/10 🕶️ Güneş Kremi Sürün
13:00 28.06 0.9 m 13 km/s 24.9°C 7.75 10/10 🕶️ Güneş Kremi Sürün
14:00 28.06 0.9 m 13 km/s 24.9°C 7.4 10/10 🕶️ Güneş Kremi Sürün
15:00 28.06 0.8 m 12 km/s 24.9°C 6.5 10/10 🕶️ Güneş Kremi Sürün
16:00 28.06 0.8 m 11 km/s 24.9°C 5.2 10/10 👍 Yüzmeye Uygun
17:00 28.06 0.8 m 8 km/s 24.9°C 3.7 10/10 👍 Yüzmeye Uygun
18:00 28.06 0.7 m 7 km/s 24.9°C 2.15 10/10 👍 Yüzmeye Uygun
19:00 28.06 0.7 m 4 km/s 24.9°C 0.95 10/10 👍 Yüzmeye Uygun
20:00 28.06 0.6 m 1 km/s 24.9°C 0.15 10/10 👍 Yüzmeye Uygun
21:00 28.06 0.6 m 5 km/s 24.9°C 10/10 👍 Yüzmeye Uygun
22:00 28.06 0.5 m 7 km/s 24.9°C 10/10 👍 Yüzmeye Uygun
23:00 28.06 0.5 m 8 km/s 24.9°C 10/10 👍 Yüzmeye Uygun
00:00 29.06 0.5 m 8 km/s 24.9°C 10/10 🏊 Mükemmel Şartlar
01:00 29.06 0.5 m 8 km/s 24.9°C 10/10 🏊 Mükemmel Şartlar
02:00 29.06 0.4 m 9 km/s 24.9°C 10/10 🏊 Mükemmel Şartlar

📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti

Sağlık Bakanlığı laboratuvar sonuçlarına göre Bada Sahil Plajı su kalitesi açısından 'mükemmel' sınıfında değerlendirilmektedir. İlgili mikrobiyolojik analizler, bu plaj sularında gönül rahatlığıyla denize girebileceğinizi teyit ediyor. Özellikle saat 13:00 sularında UV indeksinin 7.75 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin.

⚓ Yakın Marinalar

Akyazı su ürünleri trabzon

Akyazı su ürünleri trabzon

📍 Trabzon 63.7 km uzaklıkta

Akyazı balıkçı barınağı Trabzon

📍 Trabzon 63.7 km uzaklıkta
Asya Mar

Asya Mar

📍 Trabzon
★★★★★ 5.0
69.9 km uzaklıkta
TrabzonPort

TrabzonPort

📍 Trabzon
★★★★☆ 3.6
70.2 km uzaklıkta

📍 Giresun'deki Diğer Plajlar

💬 Bada Sahil Plajı Kullanıcı Yorumları

A
Aykut Bugün

"Tertemiz denizi,kum çakıl karışık plajı hem aileye hem gençlere hitap eden çok başarılı biryer. Çadır kurmaya da müsait. Belediye biraz özen gösterip çevre düzenlemesi yaparsa daha başarılı olabilir."

D
DRONEVATAN Bugün

"Sahil güzel ama Karadeniz havası her zamanki gibi. Sessiz sakin huzuk dolu adreslerden bir tanesi daha. İnsanlar deniz kenarından farklı taşlar topluyorlardı bu okuyan diğer insanlara fikir olabilir. Demekki ilginç taşlar mevcut burada."

İ
İSMET Dur Bugün

"Deniz temiz, sahil çakıl kum karışık çok geniş ve aile ile gidilebilecek bir yer. Duyarsız, pis ve çevre bilinci olmayan insanlar olmasa her yer daha güzel olacak. Otopark alanının her yeri çöp dolu.Plaj girişi çöplükten farksız, gelen giden çöpünü buraya atmış. Plajda aynı insanlar çöplerini toplamadan gitmiş çekirdek yemiş çöpünü plaja atmış, mısır yemiş çöpünü plaja atmış. Belediyenin plaj girişlerine çöp konteyner koyması yerinde olacaktır."

m
murat birinci Bugün

"Tertemiz sahili, suyu ve kumuyla ailecek gidilecek zevkli saatler gecirilebilecek bir yer. En büyük sıkıntısı derinlik yüzme bilmeyenler için sorun yaratabilir. Camp kurulabilecek alanları gözlerden uzak yerleri her kesime hitap eder tarzda. Şehre yakınlığı da ayrı bir artısı. Ancak ilgili kurumlar böyle güzel bir sahili koruma ve yönetme ve yürütme konusunda çok eksik."

M
Murat Hekim Bugün

"Tertemiz Bir Sahil... Taşları sayarak denize girebilirsiniz..."