Bugünkü Durum
Liverpool Marina Samsun (Samsun) için ölçülen güncel deniz suyu sıcaklığı 24.5°C ile harika. Rüzgar hafif düzeyde (9.7 km/s, Batı); dalga boyu düşük (0.62 m). Genel olarak güvenli koşullar mevcut; yine de bayrak uyarılarını takip etmenizi tavsiye ederiz.
Son güncelleme: 28.06.2026 04:00
🔴 Canlı Kamera
📅 48 Saatlik Tahmin
| Saat | 🌊 Dalga | 💨 Rüzgar | 🌡️ Su | ☀️ UV | 🎣 Balık | Durum |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 05:00 28.06 | 0.6 m | 11 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 06:00 28.06 | 0.6 m | 11 km/s | 24.5°C | 0.15 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 07:00 28.06 | 0.6 m | 10 km/s | 24.5°C | 0.85 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 08:00 28.06 | 0.6 m | 12 km/s | 24.5°C | 2 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 09:00 28.06 | 0.6 m | 12 km/s | 24.5°C | 3.45 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 10:00 28.06 | 0.6 m | 13 km/s | 24.5°C | 5 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 11:00 28.06 | 0.6 m | 13 km/s | 24.5°C | 6.35 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 12:00 28.06 | 0.6 m | 15 km/s | 24.5°C | 7.25 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 13:00 28.06 | 0.6 m | 13 km/s | 24.5°C | 7.65 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 14:00 28.06 | 0.5 m | 12 km/s | 24.5°C | 7.4 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 15:00 28.06 | 0.5 m | 11 km/s | 24.5°C | 6.65 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 16:00 28.06 | 0.5 m | 10 km/s | 24.5°C | 5.45 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 17:00 28.06 | 0.5 m | 8 km/s | 24.5°C | 3.95 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 18:00 28.06 | 0.5 m | 6 km/s | 24.5°C | 2.4 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 19:00 28.06 | 0.4 m | 4 km/s | 24.5°C | 1.15 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 20:00 28.06 | 0.4 m | 2 km/s | 24.5°C | 0.3 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 21:00 28.06 | 0.4 m | 6 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 22:00 28.06 | 0.4 m | 8 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 23:00 28.06 | 0.4 m | 9 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 00:00 29.06 | 0.3 m | 10 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 01:00 29.06 | 0.3 m | 10 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 02:00 29.06 | 0.3 m | 9 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 03:00 29.06 | 0.3 m | 10 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 04:00 29.06 | 0.3 m | 9 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti
Özellikle saat 13:00 sularında UV indeksinin 7.65 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin. Eğer dalgasız, dingin bir deniz deneyimi arıyorsanız, gün içerisinde 11:00 ile 19:00 arasındaki zaman aralığı Liverpool Marina Samsun ziyareti için en elverişli saatler olarak öne çıkıyor.
⚓ Yakın Marinalar
📍 Samsun'deki Diğer Plajlar
💬 Liverpool Marina Samsun Kullanıcı Yorumları
"Güzel sessiz sakin bir mekan çok ilgililerdi tek sorun bir tarafın üşürken bir tarafın çok sıcak ısıtıcıdan dolayı rahatsız ediciydi kahvaltıya ilk defa gittik her şey güzel ve lezzetliydi sevdim klasik serpme 800 tl biz yanına menemen ve sebzeli omlet istedik reçelleri güzel değildi fındık kreması güzel patates kızartması çok ama çok güzeldi yağı kokmuyor lezzeti çok güzeldi ortamın sessiz oluşu nezih oluşu çok güzel bir de bu yorumumu okuyan müşterilere tavsiyem gittiğiniz yerde çayı karıştırırken bardağa vura vura uzun süre karıştırmayın fiyat olarak iyiydi bir sürü kahvaltı mekanına gidiyoruz faiş fiyatlar alıyorlar bizi enayi gibi görüyorlar en son marinde yapmıştık evet çok sevdiğim bir mekan ama aynı kahvaltıya 2000 tl vermiştik içimize oturmuştu"
"Mekan ve atmosfer güzel geri kalan herşey maalesef çok kötü. Kahvaltıya gittik etraf sinek dolu ürünler soğuk, çay ve ekmek 3 kez istedik kahvaltının ortasına geldi. Kahvaltı bitti masa 15-20 dk sonra toplandı fotoğrafa ekledim öyle pis masada çay içtik. O kadar az ve deneyimsiz garson var ki insanlar yetişemiyor içeriden mutfak çalışanı(beyaz şef önlüğü ve bonesi vardı) çıktı yardıma geldi. Boş masa olmasına rağmen bi çok insanı kapıdan göndermek zorunda kaldılar çünkü içeridekilere yetişemiyolardı. Çalışanlar için gerçekten üzüldüm işletme sahibinin personeli arttırması ve daha deneyimli çalışanlarına bünyesine katması gerekir. Müşteriler rezil, personeller perişan oldu. Yazık…"
"Daha önce bu kadar kötü ve rezil bi mekana gitmemiştim. İftar için gidip sosyal medya adresinde ne yazdıysa hiçbiri olmayan herşeyi soğuk olan ezan saatine kadar masa da hiçbişey olmayan aşırı ilgisiz bi yer. Kesinlikle gidilmesini tavsiye etmiyorum yapıcağınız ödeme boşa gitmiş olur."
"Çok güzel bir mekandı. Oturma alanları geniş ve ferahtı. Biz 4 kişi kahvaltı yaptık kahvaltı dolu dolu, kuymak çok lezzetliydi. Nersin hanımda çok ilgili ve güler yüzlüydü. Biz çok memnun kaldık."
"Mekanın konumu ve atmosferi iyi fakat çok kötü işletiliyor. 2-3 çalışanla tüm her şeyi yapmaya çalışıyorlar ve hiç bir şeye yetişemiyorlar. Kahvaltı geldikten 10 dk sonra çay geldi 15 dk sonra ekmek geldi. Kahvaltıda kullanılan malzemeler ortalama altında. Pişiler çok sertti bıçakla bile kesip yiyemedik. Keyifli bir kahvaltı yapamadık ne yazıkki. Sinek de çok fazlaydı. Masanın kenarına çöp kutusu koydukları için. Akşam nasıl olur bilmiyorum ama kahvaltı için tekrar tercih etmeyiz. Gelen insanları da mekanda yer olmasına rağmen geri gönderdiler mutfak yoğun vs diyerek."