Bugünkü Durum
Meteoroloji istasyonlarının bugünkü verilerine göre The Orjin Marina çevresindeki deniz suyu 24.5°C — son derece konforlu. Rüzgar Batı yönünden 9.7 km/s hızla esiyor. hafif bir dalgalanma mevcut (0.62 m). Deneyimli yüzücüler için sorun yok; çocukların kıyıdan uzaklaşmaması önerilir.
Son güncelleme: 28.06.2026 03:00
🔴 Canlı Kamera
📅 48 Saatlik Tahmin
| Saat | 🌊 Dalga | 💨 Rüzgar | 🌡️ Su | ☀️ UV | 🎣 Balık | Durum |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 04:00 28.06 | 0.6 m | 10 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 05:00 28.06 | 0.6 m | 11 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 06:00 28.06 | 0.6 m | 11 km/s | 24.5°C | 0.15 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 07:00 28.06 | 0.6 m | 10 km/s | 24.5°C | 0.85 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 08:00 28.06 | 0.6 m | 12 km/s | 24.5°C | 2 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 09:00 28.06 | 0.6 m | 12 km/s | 24.5°C | 3.45 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 10:00 28.06 | 0.6 m | 13 km/s | 24.5°C | 5 | 10/10 | 👍 Yüzmeye Uygun |
| 11:00 28.06 | 0.6 m | 13 km/s | 24.5°C | 6.35 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 12:00 28.06 | 0.6 m | 15 km/s | 24.5°C | 7.25 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 13:00 28.06 | 0.6 m | 13 km/s | 24.5°C | 7.65 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 14:00 28.06 | 0.5 m | 12 km/s | 24.5°C | 7.4 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 15:00 28.06 | 0.5 m | 11 km/s | 24.5°C | 6.65 | 10/10 | 🕶️ Güneş Kremi Sürün |
| 16:00 28.06 | 0.5 m | 10 km/s | 24.5°C | 5.45 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 17:00 28.06 | 0.5 m | 8 km/s | 24.5°C | 3.95 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 18:00 28.06 | 0.5 m | 6 km/s | 24.5°C | 2.4 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 19:00 28.06 | 0.4 m | 4 km/s | 24.5°C | 1.15 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 20:00 28.06 | 0.4 m | 2 km/s | 24.5°C | 0.3 | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 21:00 28.06 | 0.4 m | 6 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 22:00 28.06 | 0.4 m | 8 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 23:00 28.06 | 0.4 m | 9 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 00:00 29.06 | 0.3 m | 10 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 01:00 29.06 | 0.3 m | 10 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 02:00 29.06 | 0.3 m | 9 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
| 03:00 29.06 | 0.3 m | 10 km/s | 24.5°C | — | 10/10 | 🏊 Mükemmel Şartlar |
📌 Güncel Seyahat ve Deniz Özeti
Özellikle saat 13:00 sularında UV indeksinin 7.65 gibi yüksek seviyelere çıkması öngörülmektedir. Bu saat dilimlerinde güneşe maruz kalırken mutlaka yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmayı ve şapka takmayı ihmal etmeyin. Eğer dalgasız, dingin bir deniz deneyimi arıyorsanız, gün içerisinde 11:00 ile 19:00 arasındaki zaman aralığı The Orjin Marina ziyareti için en elverişli saatler olarak öne çıkıyor.
⚓ Yakın Marinalar
📍 Samsun'deki Diğer Plajlar
💬 The Orjin Marina Kullanıcı Yorumları
"O sıradaki hemen hemen bütün kafelere gitmişimdir ben bu kadar nezihini ilk defa gördüm ortam ve çalışanlar çok iyi özellikle çalışanlara değinmek istiyorum ne kadar kibarlar donanımlılar çalışan deyip geçmemişler masaya gelince konuşulanları dinlemiyorlar işlerini yapıp çekiliyorlar sadece işlerini takip ediyorlar ne yediysek çok güzeldi fiyatlar pahalı normal kafelere göre bunu bilerek gidin bowl tabağı 1300 tl idi miktar olarak azdı yakın zamanda iki farklı mekanda yarı fiyatına yedim bu bowlu lezzetler aynı ama yarı fiyatıydı mekan güzeldi hizmet mekanıydı tatlılar görseller baya özenilmiş"
"Orjin Marina, hem lezzetli menüsü hem de üst düzey hizmet anlayışıyla öne çıkan çok başarılı bir işletme. Müşteriye gösterilen ilgi ve alaka son derece memnun edici. Güzel bir deneyim yaşamak isteyen herkese tavsiye ederim. Emeği geçenlere teşekkürler.🙏 MUSTAFA BEY’e ilgileri için teşekkürler 🙏"
"Restoranda ki servis kalitesi gerçekten takdire şayandı garsonlar hem çok nazik hem de oldukça profesyonellerdi sipariş sürecinden yemeklerin siparişini kadar her detay özenle düşünülmüştü ihtiyaçlarınıza anında ilgilenmeleri bizi çok memnun etti böyle özentili ve kaliteli bir hizmet görmek günümüzde zor kesinlikle tekrar tercih edeceğim bir yer"
"Samsuna gittiğimde tercih ettiğim bir mekandı. İlk defa gittik ve biz çok beğendik. Çalışan beyefendiler çok nazikti ve hepsi ayrı ayrı yardımcı oldu. Masa düzeni çok güzeldi. İftar için dolu olmasına rağmen bizi cam kenarına aldılar. Sweet chili pizza söyledim favori lezzetlerimden birisi oldu. Bana göre fazlaydı porsiyon bitiremedim diyebilirim. Boyutlar bayağı idealdi. Tatlı denemek için fırsatım olmadı ama çok övüldüğünü gördüm bir dahaki sefere kesinlikle deneyeceğim ✨"
"Hizmeti, nargilesi, yemeklerin lezzeti, servisi muazzamdı. Güler yüzlü çalışanlarıyla bütün emek verenlerin ellerine sağlık ❤️"